Ga naar inhoud

Wat is jouw beste indie game die je gespeeld heb?


Down86

Aanbevolen berichten

4 spreek je inderdaad uit als shi in het Japans, dit kan ook dood betekenen :) Symbolisch gezien wordt '4' dus heel erg geweerd. Een theorie waarom de PS4 toch een succes is qua naam: Gelukkig waren de mensen achter Sony zo slim om de marketing zo aan te pakken dat de Japanners het allemaal als het Engelse 'four' uit gingen spreken. Four is niet moeilijk voor Japanners om uit te spreken in tegenstelling tot andere getallen, dus vervalt de verwijzing naar de 'dood' :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Trees, wat is eigenlijk de algemene opinie over de WiiU op dit moment? Ik begrijp dat de xbox One na de reveal wel het mikpunt van spot is, maar hoe zit het met Nintendo's console. Heeft men er nog een beetje vertrouwen in, of wordt de console door iedereen daar al afgeschreven (zoals 99% vd PU.nl bezoeker)? En, wat vind je er zelf eigenlijk van?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Hey Trees, een verzoekje, niet game-gerelateerd, maar muziekgerelateerd. Ik las net dat Maximum the Hormone (bekend van de 2 laatste Death Note anime songs) een nieuwe vid heeft, maar die moet je zoeken. Als je em eenmaal gevonden hebt, poppen er wat venstertjes op waar ik geen hol van begrijp, het heeft iets met het geluid te maken. En in het einde van de video staat wat nieuwe info voor het nieuwe album, maar er staan volgens mij 2 verschillende datums in voor iets.. Kun je me helpen denk je? Ik vond de vid in mijn 3e poging, dus het moet niet veel meer dan een paar minuutjes duren http://www.maximumthehormone.jp/news.html Als je dit verzoek tot je zou nemen, alvast bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...