Ga naar inhoud

Help elkaar met games uitzoeken, de nieuwe editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De combat is meer dan alleen op attack klikken... Je moet lopen, om mp en hp bolletjes op te pakken en om te ontwijken. Je kan verdedigen, wat echt heel erg nodig is. En je hebt zelf allerlei spells die je leert. Je kunt je familiairs (pokemons) ook gebruiken.. Zij hebbem ook allerlei skills, en je kan, en moet in 1 battle switchen tussen familiars. Het is dus meer dan enkel op attack klikken. Buiten dat, draait het niet alleen om de combat, zo moet je bijvoorbeeld ook zielen van blije mensen capturen, en die geven aan droevige mensen. En je moet bijvoorbeeld ook jezelf en je familiars upgraden. Zo kan je nieuwe skills krijgen, armor & wapens kopen, en je je familiars upgraden door ze treats te geven. De graphics, en de verhaalvertelling, zijn het alleen al waard om deze game te spelen wat mij betreft. Ik heb zelf nooit jrpgs gedaan omdat ik dacht dat het mijn ding niet was, maar deze vind ik echt heel tof. Jij bent oom anime fan toch? Ik denk dat het dan nog meer een verplicht nummertje is. Ik raad deze game echt heel erg aan! En vind het een vam de vetste games die ik op mn ps3 heb gespeeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...