Ga naar inhoud

Help elkaar met games uitzoeken, de nieuwe editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

AC2 was nog heel revolutionair, maar nu hebben we het counteren en klimmen al vaak gezien dus daarom vind ik dat AC3 met iets nieuws moest komen. Oplossing: koop AC2! Veel goedkoper en naar mijn mening leuker. Counteren en klimmen is leuk, maar ik zei het alleen zodat je niet denkt dat Assassin's Creed echt een stealth game is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dark-visje, inFamous is een exclusive voor de PS3. Misschien zijn: Max Payne 3, Spec Ops: The Line, Sleeping Dogs, Dead Space, Vanquish, wel wat, deze vallen allemaal onder de categorie action/adventure denk ik, maar het zijn ook allemaal shooters, op Sleeping Dogs na, dat is dan weer een fighting/openworld action/adventure game.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha, AC avatar maar je moet nog alle AC games halen? Maar tja, Arkham City is idd erg goed, en geen bloed voor je ouders, maar Sleeping Dogs is ook erg vet met de gameplay en verhaal. Vergeet niet te melden bij je ouders dat je een agent speelt ipv een maffia, mijn ouders vonden dat altijd wel fijn om te horen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...