Ga naar inhoud

Help elkaar met games uitzoeken, de nieuwe editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

streep COD direct door. als je van Rpg's houdt koop dan Wither 3 als je van open werelden houd, koop dan Watch Dog en en GTA V. persoonlijk zou ik voor watch dog gaan. als je van stealth houdt koop dan thief 4. streep de game(s) door van de gametype die je het minst bevalt persoonlijk zou ik zou Thief, Witcher en Watch Dogs kopen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet het natuurlijk zelf weten, ik zou GTA V halen, vind alleen GTA 4 met lost episodes leuk van de GTA series (GTA:SA niet dus, vind realistisch leuker en volgens de geruchten gaat GTA V ook realistisch worden). Verder zou ik Watch Dogs halen, lijkt mij zo'n vette game en The Witcher 3, lijkt me ook een vette game. De nieuwe CoD wordt waarschijnlijk een game zoals MW3 en MW2 oftwel ongeveer hetzelfde. Ik zou alleen over de nieuwe CoD nadenken als je echt ziet dat ze een nieuwe engine gaan gebruiken voor de game en als ze nieuwe gameplayelements instoppen. AC IV lijkt me niet zo leuk, vind de piratenthema maar niks en AC III vond ik ook een teleurstelling t.o.v de rest. Ik zou dus dit kopen (op volgorde): 1. Watch Dogs 2. GTA V 3. The Witcher 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...