Ga naar inhoud

Help elkaar met games uitzoeken, de nieuwe editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

nog wat titels die ik je aanraad: -God of War Collection of God of War 3 -GTA IV -Fallout 3/New Vegas -Dragon Age Origins -Killzone 3 -Mass Effect 2 (1 is alleen in trilogy editie of op PSN verkrijgbaar) -Darksiders -Borderlands (ik vond hem tegenvallen maar misschien vind jij het wel helemaal geweldig) -Assassin's Creed (1 tot Revelations).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op howlongtobeat.com gezien hoe lang GOW:Ascension moet duren en er kwam een schamele 8 uur uit. Dat wilt niet zeggen dat ik precies 8 uur lang het spelletje speel, maar ongeveer 8 uur. Ik vind het een betrouwbare site aangezien meer tijden bij mij ongeveer hetzelfde zijn. Nu vraag ik me af: Raad je me het spel nog steeds aan ondanks dat het ongeveer 8 uur lange speeltijd heeft? (ja ik vind 8 uur erg kort en ben geen trophy hunter) Oh en zou ik ook GOW III moeten halen voordat ik GOW Ascension haal?
Link naar reactie
Delen op andere sites

zal ik een PS Vita kopen? ik heb gehoord dat er weinig goede games voor maar ik ben wel Sony/Uncharted (is ps+ een optie) fan en de 2nd/dual screen lijkt me ook wel tof! ..Maar ik kan ook een wiiU kopen, veel games (wel veel Nintendo-only). maar ik koop natuurlijk een handheld voor op reis en beide handhelds moeten het dus ook van de interactie tussen de console en de handheld. voor de duidelijkheid:ik heb een ps3,psp en wii.
Link naar reactie
Delen op andere sites

zal ik een PS Vita kopen? ik heb gehoord dat er weinig goede games voor maar ik ben wel Sony/Uncharted (is ps+ een optie) fan en de 2nd/dual screen lijkt me ook wel tof! ..Maar ik kan ook een wiiU kopen, veel games (wel veel Nintendo-only). maar ik koop natuurlijk een handheld voor op reis en beide handhelds moeten het dus ook van de interactie tussen de console en de handheld. voor de duidelijkheid:ik heb een ps3,psp en wii.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga dan voor de PS vita. Kan je met PS plus gratis games krijgen (min of meer), waarmee je profijt hebt van zowel je vita als je PS3. Bovendien lijkt het erop dat er veel connectie tussen de PS4 en de vita komt, dus daar kan je ook plezier aan hebben. Gezien de aanstaande E3, zou ik even wachten tot je weet wat Sony met zn Vita wil doen en Nintendo met z'n WiiU, om vervolgens de knoop door te hakken
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat SombreroSnor zegt. Als je van plan bent om een PS4 te kopen later, komen er waarschijnlijk connecties tussen die 2. De Wii U heeft nog niet zo veel games, dus je vermaakt je echt wel voor een half jaartje, maar daarna moet je weer een tijdje wachten. Dus ik zou of kiezen tussen een PS Vita, of een 3DS, al heb je die laatste niet vermeld haha.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op zoek naar een goede laptop waar ik op kan gamen voor een maximaal bedrag van €900. De laptop die ik op het oog heb is deze: Asus K95VJ-YZ010H Al weet ik niet of dit een goede laptop is om op te gamen. Als er betere laptops zijn dan deze binnen mijn budget, dan zou ik het graag willen weten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bang dat de PS Vita geen goede remote play krijgt en voor hoogstens 10 games remote play komt. De PS Vita kan technisch al prima werken met remote play met de PS3, maar ze hebben het (officieel gezien) alsnog eruitgehaald, omdat ze bang zijn dat de meesten de games voor de PS3/PS4 gaan kopen en niet voor de Vita. Want zeg nou zelf, wat zou jij liever willen kopen, Uncharted 3 voor 20 euro of Uncharted golden abbys voor 50 euro? (Als het goed is kostte het destijds 50 euro)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je veel van hardcore games houdt, dan adviseer ik je de PS4 (of de Xbox One, maar de exclusives van de PS4 vind ik persoonlijk vetter). De Wii U krijgt toch nauwelijks third-party support, dat dacht ik in het begin al toen ie uitkwam en dat is nog steeds zo, dat kun je zien aan veel games die wel op de PS3/X360 zijn uitgebracht, maar niet op de Wii U. Nu zie ik op veel sites, onder ander ook op PU dat de Wii U misschien meer third-party support krijgt, maar persoonlijk denk ik van niet en is dit min of meer reclame voor de Wii U. Over de PS vita en de Wii U denk ik maar 1 ding: Haal de console als het echt goedkoop is, tenzij geld geen rol speelt. Er komen zeker nog vette games voor beide consoles uit, maar ik ben bang dat dat er niet veel zijn, dat denk ik doordat ik even terug denk aan de vorige consoles, de PSP en de Wii. De PSP die had ook wel leuke games, maar ik had toch spijt van mijn miskoop, omdat er simpelweg (naar mijn mening) te weinig vette games op de PSP uitkwam. Voor de Wii kwam er vooral first-party games uit die wel vet waren, maar ja daar wil ik niet veel geld aan uitgeven. Ik heb de Wii gekregen (net 1 dag voor ik het zelf wilde kopen), het is een leuke console, maar niet veel geld waard, dit is hetzelfde met de PSP.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...