Ga naar inhoud

Help elkaar met games uitzoeken, de nieuwe editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

Ik heb Jax IV tease gezien die **misschien** echt is, we weten het dus nog niet zeker. Ik heb van velen in comments gelezen dat ze het graag willen. Ik heb nooit kans gegeven aan Jax (and daxter), gewoon omdat er andere games waren/zijn. Moet ik denk je een oudere Jax and Daxter game gaan proberen en zo ja, welke zou ik als eerst moeten spelen (dus welke is volgens jou het best) en op welke platform?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb Jax IV tease gezien die **misschien** echt is, we weten het dus nog niet zeker. Ik heb van velen in comments gelezen dat ze het graag willen. Ik heb nooit kans gegeven aan Jax (and daxter), gewoon omdat er andere games waren/zijn. Moet ik denk je een oudere Jax and Daxter game gaan proberen en zo ja, welke zou ik als eerst moeten spelen (dus welke is volgens jou het best) en op welke platform?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Jax IV tease gezien die **misschien** echt is, we weten het dus nog niet zeker. Ik heb van velen in comments gelezen dat ze het graag willen. Ik heb nooit kans gegeven aan Jax (and daxter), gewoon omdat er andere games waren/zijn. Moet ik denk je een oudere Jax and Daxter game gaan proberen en zo ja, welke zou ik als eerst moeten spelen (dus welke is volgens jou het best) en op welke platform?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alright, ik wil de volgende franchises helemaal uitspelen zodat als der een sequel uitkomt, dat ik die ook kan spelen ( als de franchise mij bevalt) en dat zijn er behoorlijk wat: Uncharted Darksiders ( deel 1 heb ik helemaal op youtube gevolgd dus alleen deel 2) Metal Gear Solid God of War Nu heb ik een vraag : Welke van de bovenstaande Franchise vinden jullie dat dat ik echt helemaal gespeeld MOET hebben voor als der een sequel komt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga zelf misschien ook voor MGS, lijkt me toch best awesome. God of War enorm veel plezier aan beleefd op de Playstation 2, de vervolgen nooit meer gespeeld (vreemd gegaan door de 360 aan te schaffen). Uncharted vind ik te lineair en Darksiders ken ik eigenlijk niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik maar voor Metal Gear Solid ga en me ga voorbereiden op the phantom pain. Het spreekt me wel aan. Ooit komt Uncharted 4 en God of War 4 (Redemption) ook wel en als ik het dan nog niet heb gespeeld dan lees ik maar de samenvattingen van de trilogy's zodat ik toch het verhaal kan begrijpen van de sequel. Thanks all!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...