Ga naar inhoud

Help elkaar met games uitzoeken, de nieuwe editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Precies hoe littledemon het zegt, alleen zeg ik er ook bij dat gta 4 waarschijnlijk flink zal tegenvallen, als je denkt dat het ongeveer hetzelfde zal zijn als de andere gta games. Ik vond RDR echt een geweldig spel en ik zou RDR GOTY editie kopen als ik jou was, die is nog vetter. Als je geduld voor hebt, wacht anders op GTA V, die kan bijna niet falen (denk en hoop ik)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, dat is waar ook. GTA IV is ook leuk, ik had GTA IV met de 2 episodes voor maar een tientje voor de PS3, dus goed zoeken en je vindt het goedkoop. Als je PS+ niet hebt, haal het want er zijn nu goede games zoals SR3 en er komen hele goede games :D. SR3 is waarschijnlijk alleen leuk als je echt houdt om in de stad een beetje te kutten, een totaal niet serieus te nemen spel is het.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ooit Saints Row 3 preordered via Bol.com. Daarbij kreeg ik gratis Darksiders 1. Ik verwachte er niks van en was helemaal niet zo van het hack n slash maar dit spel zit zo goed in elkaar dat ik er elke vrije minuut in heb gestopt... En Darksiders 2 is eigenlijk alleen maar leuker en beter geworden waardoor je daar wel heel lang mee zoet kan zijn;) ik denk door het RPG element dat je er langer mee bezig bent dan met de andere spellen in deze lijst...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Een beetje laat, maar als je hem op de PC kan krijgen is het toch echt wel een must-have. Zelf vind ik die donkere sfeer niks. Draken en zo zijn wel geinig, maar de setting spreekt mij persoonlijk niet zo aan. Toch vind ik het een van de beste games die ik de laatste tijd gespeeld heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...