Ga naar inhoud

Help elkaar met games uitzoeken, de nieuwe editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

Het vette is, dat je in een wereld gegooid wordt, waar je ongelooflijk veel kanten op kan, en je eigen pad kan creeeren. Bijvoorbeeld? Bij welk van de vele bondgenootschappen sluit jij je aan? Ik durf te zeggen, dat als jij 3 uur in de game heb gestoken, er niemand is doe precies hetzelfde heeft gedaan. Daarnaast zijn draken tof, en zijn er vele verhalen te volgen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben van plan om de PSVita/PS4 bundel te gaan halen, mijn vraag is: weet iemand nog wat leuke games voor de PSV? laatst ging ik effe op de site van game mania kijken en er sprong weinig uit qua AAA-titels (voornamelijk redelijk onbekende japanse titel, en op PSN meer indies) mij leek UC:golden abyss leuk, maar ik heb ook gehoord dat deze te makkelijk is. en nog een vraag: er zijn veel edities beschikbaar van de PSV (wel/geen WiFi/3G), wat kunnen jullie aanraden? ik zie me niet veel online gamen op een handheld, en een abbo op internet heb ik ook liever niet. maar de remote-play op de PS4 lijkt me wel weer leuk. en weten jullie misschien wanneer er meer info over de bundel komt? (release date, prijs) Bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn genoeg vette games uit voor de Vita. Ik heb hem een tijdje en hij bevalt goed. Zeer fijn voor treinreizen en autoritten. Er zijn genoeg goede titels om mee te beginnen, mijn starterpakket bestaat uit de volgende games en die bevallen goed: Killzone Fifa 13 LBP TWD Rayman Legends Uncharted FIFA Als ik jou was zou ik hem zeker aanschaffen. Je kan het zelfs nu al doen als zoethoudertje tot de PS4. Heb die van mij van Marktplaats en hij werkt prima.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...