Ga naar inhoud

Help elkaar met games uitzoeken, de nieuwe editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zit sterk te twijfelen een PS3 te kopen, ja nu nog. Puur voor de Exclusives. Dan haal ik mijn PS4 over een half jaar à een jaar. TLoU, Ratchet and Clank en de Uncharted-reeks vind ik allemaal heel vet, en wil ze eigenlijk allemaal nog spelen. Op Marktplaats kan ik dit nu ook vast allemaal goedkoop op de kop tikken. Adviezen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik krijg waarschijnlijk deze maand mijn PS4. Mijn examenweek is de 24ste pas afgelopen, en ik vind het dus niet erg om tot de 31ste te wachten met het kopen van een game. Nu zit ik te twijfelen, Shadow Fall, BF4, of Tomb Raider? Ik neig het meest naar Tomb Raider. Ik vraag me alleen af, of ik me wel tot Second Son er mee kan vermaken, en niet beter voor een MP kan gaan? Voor degende die de eerste versie van Tomb Raider al gespeeld hebben, is deze beter dan alle launchgames van de PS4? En daarbij vooral eigenlijk SF en BF4?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
Hi, een vraag voor de Final Fantasy fans: ik zag laatst weer wat van Final Fantasy 13 en moest zeggen dat het er wel tof uit zag. Wat mijn vraag alleen is, is het oke om bij FF13 te beginnen? Ik wil sowieso niet te oude games pakken, want ik kan opzich oude games pakken, maar echt gedateerde graphics zouden me uit de feeling halen. Daarom wil ik ook het liefst met FF13 beginnen. Ik las even snel op de wikia dat Lightning begon in FF13, betekent dit dat alles als een nieuwe verhaal word verteld, of heb ik veel gemist of shit die ik zou moeten gaan opzoeken? Alvast bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...