Ga naar inhoud

Help elkaar met games uitzoeken, de nieuwe editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb nu al 2 weken mijn ps4 en heb me goed vermaakt met infamous second son ik zoek nu alleen een nieuwe game het liefst een moddervette AAA game natuurlijk. Ik hou alleen niet zo erg van shooters welke game zou dan het best voor mij zijn van wat er nu te krijgen valt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

- Elk Final Fantasy deel, vooral 3 en 4 waren vet. - Dragon Quest IX - Final Fantasy The Four Heroes of Light - Children of Mana - Radiant Historia (wel erg moeilijk, je zal zeker een playthrough op youtube nodig hebben) - The Worlds End With You - Solatorobo - Sands of Destruction - Chrono Trigger - Suikoden Tierkreis (mijn favoriet) - Shin Megami Tensei - Etrian Odyssey - Okamiden - Devil Survivor Allemaal top games voor de DS.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is terraria nog eenleuk spel, aangezien die nu in de aanvieding is in de psstore?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Prof Layton leuk vind qua puzzelen is Phoenix Wright misschien wat voor je, dan kan je daarna die nieuwste kopen wat een mix is van Layton en Phoenix. Fire Emblem awakening, Zelda: Between Two Worlds, Bravely Default, om zo maar wat te noemen. En Mario Kart 7 ofzo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mario 64 DS Mario Kart DS Mario Hoops 3-on-3 (Slam Basketball in europa) Iedere Mario vs. Donkey Kong game Mario & Luigi: Partners in Time New Super Mario Bros Super Princess Peach Pokemon Diamond/Pearl Pokemon Mystery dungeon: Blue rescue team Animal Crossing: Wild World Pirates of the Caribean Dead Mans Chest LEGO Star Wars: The complete saga LEGO Indana jones (deeltje 1) Super Scribblenauts Kirby Mouse Attack Kirby Super Star Ultra Piccros 3D Grand Theft Auto: Chinatown Wars The World ends with You Iedere Castelvania game En mijn persoonlijke Favorieten Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies Yoshi's Island DS
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...