Ga naar inhoud

Help elkaar met games uitzoeken, de nieuwe editie


SombreroSnor

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Gamecube heeft zo'n aansluiting met een rode, gele en witte kabel, dus verschilt tegenwoordig per TV. Op mijn HD tv werkt ie gewoon. Must-haves zijn natuurlijk smash bros. melee, super mario sunshine, mario kart double dash, sonic adventure battle 2, misschien zelda windwaker en twilight princess, mocht je die zog niet hebben gespeeld. Dat zijn de eerste titels die mij vanuit eigen ervaringen naar boven komen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi ik ben dan van plan om deze games erbij te kopen na wat research. -Super Mario Sunshine -Mario Kart Double Dash -The Legend of Zelda: The Windwaker -The Legend of Zelda: Twilight Princess -SSB: Melee -Pikmin 1 en 2 -Metroid Prime -Metroid Prime 2 -Paper Mario 2: The Thousand Year Door En nog wat andere
Link naar reactie
Delen op andere sites

- Metal Gear Solid - Baten Kaitos - Super Monkey Ball - TimeSplitter - Viewtiful Joe - Soulcalibur (Link is vet) - Beyond Good & Evil - Animal Crossing - Fzero Gx - Resident Evil 4 - Star Fox Assault - Pokémon XD: Gale of Darkness - Battalion Wars - Donkey Kong Jungle Beat - Skies of Arcadia - Super Mario Power Strikers - Fire Emblem - Tales of Symphonia - The Legend of Zelda 4 Swords (nog nooit zoveel fun gehad in co-op)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...