Ga naar inhoud

WWE 12


SkyGames98

Aanbevolen berichten

Bedankt voor de tip, maar ik had hem al gezien. In een test van hardware.nl was ie ongeveer gelijk met de samsung die ik noem in de OP. Ik heb persoonlijk liever de samsung als ik naar de test kijk denk ik. Anyway, heb jij enig idee hoe dat zit met DVI vs HDMI? Ik had namelijk comments gezien van mensen die zeiden dat DVI beter is voor pc gaming dan HDMI. Als dit waar is dan ga ik dus liever niet voor de samsung met alleen HDMI, maar als HDMI net zo goed is als DVI dan hou ik het gewoon bij de samsung.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog even gekeken naar die Acer in die test. Alles met betrekkeing tot kleur is inderdaad wel redelijk wat beter dan bij de samsung. Denk je dat dit duidelijk te zien is in gaming? (Ben zeker van plan mooie games te spelen, crysis, witcher 2 etc) Hier is de test die ik heb bekeken:http://uk.hardware.info/reviews/3136/17-gaming-monitors-round-up-searching-for-the-ultimate (onderaan de pagina staat een table of contents).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor gamen maakt het niet veel uit. De kleur echtheid is vooral van belang voor photo/video editing. HDMI of DVI maakt niet uit zolang je niet over de 1920x1080 resolutie wilt gaan. HDMI heeft als voordeel dat de stekkers kleiner zijn, de kabels vaak goedkoper en er ook geluid mee kan worden verstuurd. Dat laatste maakt alleen niet zo veel uit bij een monitor ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je gewoon een scherm met een lage responstijd en een Hz of 100/120 neemt zit je wel goed. Ik raad je wel aan naar een winkel te gaan zodat je de monitors ook echt in actie ziet ipv dat je hem straks binnenkrijgt en de kwaliteit bevalt je niet (gebeurt vaak genoeg). Veel sterkte met je keuze ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

De kleuren van de acer zijn niet geweldig veel beter dan die van de samsung. Ik heb ook een review gelezen waar ze de acer afkraakte omdat zijn standaard 'zuigt' en hij teveel 'style over substance' is. Ik denk dus dat ik gewoon voor de Samsung ga, zeker aangezien HDMI dus geen punt is. Heel erg bedankt voor je vriendelijke hulp. :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...