Ga naar inhoud

assassin's creed 4?


tiddoplay

Aanbevolen berichten

rusland denk ik niet (is al een strip over) daarnaast egypte weet niet, lijkt mij wat minder. ik denk eerlijk gezegd dat ze het wel gehad hebben met Europa, en dat ze nog wat blijven bij Amerika. je hebt daar nog een burger oorlog.en dan heb je nog een hoop oorlogen waar de VS zich in heeft gemengd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 173
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat Assassin's Creed 4 zich in het "nu" gaat afspelen. Desmond kreeg in deeltje 1 de kennis van Altair en in deeltje 2 de vaardigheden van Ezio. In deel 3 zou hij vast de locatie van die tempels/en pieces of Eden leren en de geheime van Amerika, lijkt me. Dat of in Afrika, voor het jaar 0 daar waar Eden zich bevindt, dan kunnen ze bij Ubisoft pas echt losgaan met het "Sci-Fi" gedeelte van de AC reeks.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag zou ik zien dat ze verder terug in de tijd gaan, naar de klassieke periode. Het was gewoonweg verspilling dat ze Rome in brotherhood gebruikten, had veel indrukwekkender geweest in de tijd van het Romeinse rijk. Overigens zouden oude steden zoals Carthago, Athene of Alexandrië ook interessant zijn. In die periode zijn de gebouwen heel anders, en dat geeft dan toch weer een frisse beleving. Ook andere wapens. Meer schilden, geen vuurwapens en lichtere troepen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel een idee alleen om dat te beschrijven spoile ik het einde van AC3 dus als je hem nog niet heb uitgespeeld hou dan nu op met lezen. SPOILER. Omdat desmond aan het einde van AC3 zichzelf opofferde voor de mensheid zoekt wiliam miles een manier om desmond terug te halen. Desmond had in de romeinse tijd een voorvader genaamt aquilles (of zo iets) die de ankh in zijn bezit een piece of eden die de gebruiker in staat stelt om de doden tot leven te wekken. Dus kruipt william miles in de animus om die ankh te vinden.zodat als desmond weer leeft de overgebleven tempeliers uit te roeien en achter de ware bedoeling van juno te komen. Einde van spoiler. Wat denken jullie hiervan nog een deel over desmond of niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...