Ga naar inhoud

assassin's creed 4?


tiddoplay

Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, de Renaissance is al gedaan. Dat is ook de reden dat ik hem weer wil. Naar mijn mening blijft die setting het beste. Of de middeleeuwen, lijkt me ook erg vet. Ja, Altaïr zat ( volgens mij) ook al in het tijdperk de middeleeuwen, maar die game was naar mijn mening zo verneukt dat de setting ook tegen bleek te werken. Heb helaas (tot nu toe) geen Vita, dus die game ook niet gespeeld. Maar als Connor een zoon zou krijgen, zou het me erg vet lijken dat hij Lincoln zou helpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens in het oude China zou me wel gaaf lijken! (Alleen geen Chinees om mee te spelen :$). Als ze het goed uitwerken en alles dan mogen ze van mij ook de toekomst doen(alleen het kutte is dan gaan ze er vast weer te veel guns in stoppen :s). En ze mogen er wel een beetje meer stealth in doen want zelfs de Sly Cooper games hebben nog meer stealth(soms).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...