Ga naar inhoud

PUmm(un)ity Awards, De finaleronde


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

Omdat ik innertijd een arme schoolganger was die al helemaal geen geld had voor een console, maar het met een PC moest redden waar het spel niet beschikbaar voor was. Nu ben ik nog steeds een pauper maar wel in het bezit van een xdoos en zou het spel dus eindelijk kunnen spelen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 158
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat komt doordat ik nooit 3d person shooter speel. de enige keer dat ik eentje ging kopen ging ik naar de winkel waarbij ik Gears of War zag voor een goed prijsje, ernaast zag ik Red Dead Redempion ook voor een goed prijsje. uiteindelijk heb ik voor RDR gekozen, want ja Rockstar he. Sinds dien heb ik heel erg veel spijt dat ik Gears of War niet heb gekocht want ik vond RDR erg kut spelen. Ik heb er echt alles ervoor over om GOW een keertje te kunnen spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vroeger had ik de PU nog niet, kende ik dit forum nog niet, waren mijn ouders zo van: 18+ games zijn 18+!!!! Had ik geen xbox én kende ik dankzij dit allemaal de hele game niet! Ik wist nauwelijks iets van games af en volgde het allemaal niet. Maar toen ontdekte ik PU, ging ik pubreren (en dus eiste ik 18+ games en meer..), enz enz. Nu pas besef ik allemaal wat ik gemist heb en wat ik MOET inhalen. Natuurlijk verdien ik een schadeclaim voor dit achterhouden van de echte, open wereld van mijn ouders, maar als jij mij die kan geven, zou dat hartsikke tof zijn!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Goedemiddag en welkom terug vieze beeldbuiskinderen van me. Welkom dames en heren, jongens en meisjes! Na het daverende succes van de eerste PUmm(un)ity awards zijn we aangekomen bij de finaleronde! Allereerst wil ik iedereen bedanken voor het enthousiasme, en voor het stemmen. In totaal hebben 52 personen gestemd, en kunnen er gedegen conclusies getrokken worden. Het heeft bloed, zweet, tranen en zaad gekost, maar nu is er geteld, en zijn de finalisten bekend. Als u onder uw stoel kijkt vind u het stemboxje. Bij elke vraag kunt u op 1 van de 3 genomineerde finalisten stemmen. Spannend! Bij deze wil ik de finalisten allemaal veel succes wensen. **1. Topic van het jaar: Wat was het beste/favoriete topic van 2014?** Finalisten: >PU.nl's domste quotes 500 topic. Hot foto topic PUmmity awards 2014 **2. Quote van het jaar: Je favoriete comment of post, en van wie was deze afkomstig?** Finalisten: >Niks homo aan, ik doe gewoon een keer in de maand of ik een meisje van 14 ben. - Kibakip Jij speelt met je privilege om op deze site te komen, vriend. - OMGWTFBBQ Alles van STRONGESTMANOFTHEWORLD. **3. Meest sexy PUmmity lid, male: Het meest sexy mannelijke lid (pun!) van de community.** Finalisten: (Labbers, Jas en Batmanjepper hadden evenveel stemmen, vandaar hier 5 kandidaten) >Marcos Enzevil Labbers Jas Batmanjepper **4. Meest lelijke PUmmity lid, male: De meest lelijke gozer op het forum.** Finalisten: >Uhurus Dunnedraak Kibakip **5. eest sexy PUmmity lid, female: Bij welke dame flats jij hem het liefste er in? (fallus, vingers, woonboot, whatever)** Finalisten: >Doornroosje Reudie Mikomi18 **6. Meest lelijke PUmmity lid, female: De meest lelijke chick op het forum. (ook wel bekend als de zak over de kop award)** Finalisten: >Kibakip Suuselientje Katrien **7. Beste redacteur: Wie is de beste redacteur (duh).** Finalisten: >Wouter Nino Tjeerd **8. Slechtste Redacteur: Wie kopt hem in?** Finalisten: >Jokko J.J. Jan **9. Meest analfabetische poster. Wie zijn schrijftaal geeft je diabetes.** Finalisten: >Wowgek7 STRONGESTMANOFTHEWORLD Uhurus **10. Downie Award: Wie is de grootste mongool die je hier hebt gezien.** Finalisten: (TheRussian en Wowgek7 hadden evenveel stemmen dus 4 finalisten) >STRONGESTMANOFTHEWORLD Uhurus TheRussian Wowgek7 **11. Avatar van het jaar: Wie heeft hier de nachtwacht onder de pica's.** Finalisten: (veel mensen met evenveel stemmen hier dus een shitload aan finalisten) >Arendjan Dunnedraak Dikkedraak Blahblah009 Sander.C BoemerHD BNWR Roan Raul **12. Nieuwkomer van het jaar: Wie is de beste/leukste nieuwe poster?** Finalisten: >Niel Noatak Uhurus **13. Meest gemist: Wie zie je niet meer, die je wel erg mist? Hier is je kans om het uit te huilen.** Finalisten: (Low_profile, Deezide & Hobb1t hebben even veel stemmen) >Noatak Ward Hobb1t Low_profile Deezide **14. Perma-ban Award: Wie hoort volgens jou een enkeltje naar sterf-ville te pakken?** Finalisten: >Uhurus STRONGESTMANOFTHEWORLD Paul_McCartney **15. Creep Award** (Deze staat inderdaad niet in de lijst, maar All_is_connected heeft deze in het leven geroepen en op Batmanjepper gestemd, dus zodoende.) Finalist: >Batmanjepper Daar heeft u het dames en heren, alle finalisten op een rij! U kunt nu uw stemboxje gebruiken om te stemmen. De stembox gebruikt Windos Vista als operating system, dus mocht u met uw stembox problemen ondervinden, dan kunt u als alternatief via deze link uw stem uitbrengen: [PUmm(un)ity Awards 2014 Finale](https://docs.google.com/forms/d/169GU_gjjV-9yV6xEpAim5ToYezxaSM6ZQDBheScJtB4/viewform?usp=send_form) Ook kunt u stemmen door te bellen naar 06-idon'tgiveashit3 voor 5000 eurocent per seconde! Blijft u vooral zitten, want tijdens de pauze hebben wij weer spetterende shows voor u in petto! Wat dacht u van Jouw vrouw, mijn geit, Feeder zoekt vrouw, kinderen onder kinderen en kabouter plopzak. Veel plezier gewenst, en als u droevig of boos bent van de uitslagen, onthoudt dan: Het is maar internet! https://docs.google.com/forms/d/169GU_gjjV-9yV6xEpAim5ToYezxaSM6ZQDBheScJtB4/viewform
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...