Ga naar inhoud

CDAB 65 [LXV] Absurd Abominabele Alliteratie


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Neen, interesseert me niet... Heb ik in de week gezegd dat ik in een hondendrol getrapt was? Ik heb die hond een trap onder zijn reet gegeven en het was opgelost. Als ik het me zou aantrekken had ik hier al lang lang met een petitie gestaan: willen jullie de petitie: geen kaka op de stoep tekenen?' Dus als jij in hondenschijt stapt ligt het aan de hond. Dus die krijgt dan maar een schop. Awardwaardige opmerking weer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Oké Doorntje, wil je op wat vraagjes antwoorden? -Als je ooit met barbie's gespeeld hebt, kon jij dan ook met Action man spelen? Ooit met de autootjes gespeeld? Blokfluit of harp? (en eventueel de discussie verder zetten wat nu het moeilijkste te bespelen is) 1 keuze toegestaan Oorbellen een ketting, olijven kiezen, een kussentje voor op te slapen waarop zelf met de hand het volgende genaaid is: With this, you never have to sleep alone anymore the time it took to make, is gonna give you a sensation you never felt, Kleine gezellige ruimte of grote ongezellige? Een hele namiddag voor jou stiekem bloemetjes gaan plukken in de tuin van het Koninklijk paleis? .krijgen en teruggeven of krijgen en alleen maar nemen? Kinderboerderij (met kleine schaapjes;-) of een vogeltje op je vinger hebben staan en hier blij van worden, vogeltje ziet dat en word ook blij, het maakt jou blij dat jij dit aan dat vogeltje hebt kunnen geven, het vogeltje is hier dankbaar voor en geeft een snelle knipoog. Zo, pagina één van de vijfendertig. supergezellig of ongezellig maar meer ruimte? (kies hier niet impulsied) Gast ik heb echt geen flauw idee wat je hier probeert te zeggen.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Maanwel zou vechten voor een propere stoep. Eigenlijk wordt de petitie nu elektronisch getekend, en Maanwel wil een belangrijke functie en ook tonen dat zonder zijn manier van zakendoen ze nooit elektrisch konden stemmen; Aanzien! De smiecht. Ik doorzag hem meteen, wist dat er iets niet pluis was! Hier kom je niet mee weg, kleptomaanwel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...