Ga naar inhoud

CDAB 65 [LXV] Absurd Abominabele Alliteratie


Saeglopur

Aanbevolen berichten

>Heb ik in de week gezegd dat ik in een hondendrol getrapt was? Ik heb die hond een trap onder zijn reet gegeven en het was opgelost. Ja ik moet bekennen dat ik dit toch wel een beetje vreemd vond; wat heb je precies opgelost? Kan die hond niet meer schijten vanwege die trap, en hoe komt dat dan? Leeft de hond nog? Wiens hond was het? Hoe hard schopte je? Los je dingen vaker schoppend op? Ik zit hier best wel mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Twee vraagjes: 1) waar staat dat over die hondedrol waar jullie het opeens allemaal over hebben. 2) Waar komt dat met zij ademen fluit en homo's ademen viool vandaan?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Soms zie ik zinnen, waarvan ik me afvraag hoe ik die geschreven heb. Omdat ik ze nooit zelf zou kunnen verzinnen. Cool, is een half-geautomatiseerd proces geworden Haha Keith Jarrett zegt dit soort onzin ook over zichzelf. http://www.keithjarrett.org/2011/09/30/keith-jarrett-interview-in-latest-issue-of-jazzwise/
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...