Ga naar inhoud

CDAB 65 [LXV] Absurd Abominabele Alliteratie


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Oké Doorntje, wil je op wat vraagjes antwoorden? -Als je ooit met barbie's gespeeld hebt, kon jij dan ook met Action man spelen? Ooit met de autootjes gespeeld? Blokfluit of harp? (en eventueel de discussie verder zetten wat nu het moeilijkste te bespelen is) 1 keuze toegestaan Oorbellen een ketting, olijven kiezen, een kussentje voor op te slapen waarop zelf met de hand het volgende genaaid is: With this, you never have to sleep alone anymore the time it took to make, is gonna give you a sensation you never felt, Kleine gezellige ruimte of grote ongezellige? Een hele namiddag voor jou stiekem bloemetjes gaan plukken in de tuin van het Koninklijk paleis? .krijgen en teruggeven of krijgen en alleen maar nemen? Kinderboerderij (met kleine schaapjes;-) of een vogeltje op je vinger hebben staan en hier blij van worden, vogeltje ziet dat en word ook blij, het maakt jou blij dat jij dit aan dat vogeltje hebt kunnen geven, het vogeltje is hier dankbaar voor en geeft een snelle knipoog.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Noatak en Uhurus, twee vrinden van weleer. Maar schatekes toch, waarom gaan jullie zo tekeer? Heeft een van jullie wat gezegd wat de ander pijn deed? Kom toch, waarom dit leed? Dit Is toch nergens voor nodig heren. Echt zo kan ik niet tevreden mastruberen:(. Wees nou toch eens lief en schuld elkaar de hand. Wees een voorbeeld voor dit mooie land. Deze ruzie Is nergens voor nodig. En daarom volledig overbodig. Heeft er iemand op jullie piemeltje getrapt? Of heeft Noatak met Uhurus zijn vriendinnetje aangepapt? Doornroosje laat zich niet zo makkelijk verleiden. Dus stop met elkaar benijden. Jongens stop met de sfeer te verkloten. Eerlijk jullie lijken wel een stel boze poten! Dus geef elkaar een hand en friemel wat in elkaars broek. Anders geeft de almachtige labbers jullie billenkoek. Ik ga nu slapen, doe mijn oogjes toe. Batmanjepper I love you <3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is goed zo, ik kan mijn liefde voor jou op een volwassen, doch kinderlijke toon kenbaar maken. Vergeet ondertussen niet dat ik ondertussen al drie verhalen heb om te vertellen, maar wou graag dat je me erbij hielp. Een verhaal is niks, dat weet je, het concept, dat is een ander verhaal, maar ik dwaal af en verbiedt deze biertjes mezelf te ver te gaan. Geen stoer gedoe, zoals eerder al is aangehaald, wees jezelf! En hoe stoer je je ook voordoet, ik herken de ware persoon in je.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

I know how to give it. But it can only be given if you can accept it. You can accept it if you understand this is the most valuable gift there is. It's what the soul is looking for. You know how to listen to your'e soul? I learned listening to it, and it told me that there's someting inside me.., That has to be accepted. That something wants to survive, but can't do it on its own.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Regering voor ons knokken Turken worden voorgetrokken Ikke nog wa profiteren en met veel geld wederkeren Jij groeten aan familie doen zeggen Ali scheppen poen België mooiste land in welt Met niks doen, ikke geld België zijn wel haast failliet Maar voor Alie geeft dat niet Domme Belgen betalen meest Ikke thuis geven groot feest ;-)

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisterochtend ineens ontzettend zere voet, kon er amper op lopen. Dus de hele dag rustig aan gedaan, maar daardoor vergeten brood te halen. Vanochtend maar even langs het tankstation geweest. http://i.imgur.com/LQVPBX9.jpg

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...