Ga naar inhoud

CDAB 65 [LXV] Absurd Abominabele Alliteratie


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Aight iedereen zo vergelijken met mijn Last.FM @ bnwr Ja Arca is baas hoewel ik zijn eerste EP wel veel beter vind dan zijn latere werk. @ Groen He cool je luistert Rustie voeg mij maar toe op Last.fm @ Erik Nah geen emo man. Ik luister tegenwoordig veel garage en grime gewoon. Speur dagelijks wel 2 uurtjes minimaal op discogs ook enzo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst mij een goedkoop horloge van de Wibra geven voor kerst - wat het nog niet is -, om daarna tegen mij te durven zeggen; *''dan ga je toch lekker naar boven toe?'', nadat ik hoest vanwege de rook van mijn moeder, terwijl het bij hem bekend moet zijn dat ik vroeger astma had. *Hoe maak ik vrienden?* met de vriend van mijn moeder.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat ik ondankbaar word genoemd, met betrekking tot het horloge; hij kent mij onderhand al meer dan 10 jaar en het beste wat hij mij kan geven is een goedkoop prulhorloge? Ten eerste moet je horloges zelf aanschaffen, want kun je niet zomaar blind kiezen. Ten tweede had ie aan de honderden boeken die ik beneden heb liggen wel een hint kunnen hebben wat ik zou willen hebben voor kerst, als ik wat wou.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...