Ga naar inhoud

CdAB 73 [LXXIII] Zij die de boel opstelten zetten, kunnen maar beter opteeven


Simon Zegt

Aanbevolen berichten

  • Reacties 928
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Je had inderdaad al veel eerder een ban moeten krijgen. Stoer! >Therussian mag dan wel een apart standpunt hebben, hij is niet degene wie constant één persoon aan het pesten is. Dit boeide jullie nooit een fuck, de enige reden dat je nu dit als opmerking aanvoert is omdat dit laatst als punt werd gegeven in het topic van Avant waar hij jullie moderatorschap bekritiseerde. Ironisch genoeg kwam dat punt volgens mij van misterdoa af. Verder ben ik het er wel mee eens dat therussian vaak doelwit is, maar om daarvoor een topic te sluiten vind ik ook zoiets. Therussian kiest zelf om de discussie door te voeren, in plaats van het te negeren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Rebellen in Zuid Frankrijk hebben een Duits vliegtuig uit de lucht geschoten.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>als jullie hem inderdaad zo vervelend en irritant vinden, waarom blijven jullie het dan bij hem uitlokken? Ooit gehoord van reacties gewoon te negeren ? De man is niet vervelend en irritant, de man is een genie! Ilja is een beetje de hofnar van het forum, het enige punt is dat je een beetje in hem moet prikken zodat hij zijn grappige dansje blijft doen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>als jullie hem inderdaad zo vervelend en irritant vinden, waarom blijven jullie het dan bij hem uitlokken? Ooit gehoord van reacties gewoon te negeren ? Als iemand achterlijke opmerkingen maakt hoef je hier echt niet te verwachten dat men dat om de lieve vrede maar negeert. Daarnaast vind ik (en daar ben ik vast niet alleen in) Ilja een heerlijke bron van vermaak.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...