Ga naar inhoud

CdAB 74 [LXXIV] Verheefde bezems vegen schoon tho


API361

Aanbevolen berichten

> Ja, want ik lul bullshit. Dat heb ik niet gezegd. > Ik denk dat jij mij niet goed begrepen hebt. Een mod laat weten als er een waarschuwing is gegeven en waarvoor, zodat andere mods op de hoogte zijn. Mocht diegene doorgaan met hetzelfde geëtter worden er andere maatregelen genomen. Net gaf je een ander beeld, maar als dit zo is, stem ik ermee in. > Ja feedback is welkom, maar geen bullshit gelul wat jij nu geeft. Wat jij nu zegt hebben we volkomen niks aan. We luisteren naar feedback, maar dat betekent niet dat we elk puntje opvolgen. Wat ik zei heb je *juist* wat aan, het was alleen verpakt in grof taal en botheid, want, zoals ik aangaf, wij hebben laatst uitgebreid feedback gegeven over de kwaliteit en beleid van de moderatoren, maar blijkbaar is er niet veel mee gedaan óf vergeten - althans, dat idee geeft Enzevil mij -, en daar word ik chagrijnig van. > Ik denk dat jij je er verder niet hoeft te bemoeien. Alsof jij het allemaal zo goed weet hoe het werkt, jij hebt ervoor gezorgd dat je meerdere bans te pakken had, dus laat ik me niet door jou wijsmaken hoe het beter moet. Meerdere bans en aanvaringen met Roel, maar toch is Noatak weer volop aanwezig. Als er iets is wat je daaruit kunt trekken is dat ik ervaring heb met hoe het systeem werkt, in tegenstelling tot Enzevil die nooit aan het andere eind heeft gestaan. Overigens kunnen wij met persoonlijke modder gaan gooien, maar het ging initieel om iets heel anders.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Wat ik zei heb je juist wat aan, het was alleen verpakt in grof taal en botheid, want, zoals ik aangaf, wij hebben laatst uitgebreid feedback gegeven over de kwaliteit en beleid van de moderatoren, maar blijkbaar is er niet veel mee gedaan óf vergeten - althans, dat idee geeft Enzevil mij -, en daar word ik chagrijnig van. Dus je denkt dat ik fatsoenlijk naar jouw 'feedback' ga luisteren als je het met grof tal en botheid doet? Je gaat er van uit dat onze communicatie slecht is, terwijl je geen flauw idee hebt hoe wij überhaupt alles met elkaar communiceren. >Meerdere bans en aanvaringen met Roel, maar toch is Noatak weer volop aanwezig. Als er iets is wat je daaruit kunt trekken is dat ik ervaring heb met hoe het systeem werkt, in tegenstelling tot Enzevil die nooit aan het andere eind heeft gestaan. Omdat ik mee instemde dat sommige een tweede kans verdienen en niet iedereen perfect is. Hey, klinkt dat niet bekend? >Overigens kunnen wij met persoonlijke modder gaan gooien, maar het ging initieel om iets heel anders. Ik gooi niet persoonlijk met modder hoor. Ik vind het best om met andere te discussiëren over het moderatorschap. Als ik er geen fuck om zou geven zou ik dat niet doen. Maar om nou met iemand te discussiëren die zomaar met conclusies loopt te strooien die niet eens gebaseerd zijn op feiten, die kan ik niet serieus nemen en hoef ik vervolgens ook niet meer mee te discussiëren over dat onderwerp.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Dit gaat jou niks aan. Hier hoef jij je niet verder mee te bemoeien, ik heb geen verantwoordelijkheid aan jou af te leggen. Nou, volgens mij is het best belangrijk dat 'grotere' beslissingen gewoon vermeld worden aan de Community. Overigens gaf ik net al aan dat als er gezegd wordt dat er achter de schermen van alles gebeurd, maar als wij daar in de praktijk niets van terugzien, dat je kunt concluderen dat er achter de schermen misschien ook wel niet zoveel gebeurt. Je kunt dan gaan stellen; *''ja, jij hebt al meerdere bans gehad en dus heb je er allemaal geen verstand van, maar ik hoef geen verantwoording aan jou af te leggen en het gaat allemaal goed binnen het moderatorteam''*, maar daar heeft de Community weer niets aan. Er word gepraat over orde en beslissingen die wij niet zien, dus hebben wij ook geen benul of ze wel echt bestaan of plaatsvinden. > Voor de rest hoef jij je niet verder met moderator zaken te bemoeien, dus kun je je er buiten houden. Nou, ik heb op zich geen probleem om de taak van de oppositie op mij te nemen. Tevens is het best gezond voor een Community om een 'coalitie' en een oppositie te hebben dat mekaar complimenteert en adviseert wanneer nodig. Als één van de twee partijen zich verheven voelt boven de andere, dan is dat niet gezond en negatief voor de betrekkingen tussen de twee.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Nou, volgens mij is het best belangrijk dat 'grotere' beslissingen gewoon vermeld worden aan de Community. Nee hoor. >Overigens gaf ik net al aan dat als er gezegd wordt dat er achter de schermen van alles gebeurd, maar als wij daar in de praktijk niets van terugzien, dat je kunt concluderen dat er achter de schermen misschien ook wel niet zoveel gebeurt. Wat een ontzettend domme conclusie (naar mijn mening). >Je kunt dan gaan stellen; ''ja, jij hebt al meerdere bans gehad en dus heb je er allemaal geen verstand van, maar ik hoef geen verantwoording aan jou af te leggen en het gaat allemaal goed binnen het moderatorteam'', maar daar heeft de Community weer niets aan. Er word gepraat over orde en beslissingen die wij niet zien, dus hebben wij ook geen benul of ze wel echt bestaan of plaatsvinden. Dus dit vind jou onderbouwde feedback waar we iets mee kunnen? Het maakt niet uit of de community iets aan die zin heeft, het was persoonlijk naar jou gericht. Dus als dingen niet openbaar worden gemaakt, denk jij dat het niet bestaat/plaats vindt? Wederom een domme conclusie, vind ik. >Nou, ik heb op zich geen probleem om de taak van de oppositie op mij te nemen. Tevens is het best gezond voor een Community om een 'coalitie' en een oppositie te hebben dat mekaar complimenteert en adviseert wanneer nodig. Als één van de twee partijen zich verheven voelt boven de andere, dan is dat niet gezond en negatief voor de betrekkingen tussen de twee. Leuk dat je het geen probleem zal vinden, maar het gaat in ieder geval niet gebeuren.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Dus je denkt dat ik fatsoenlijk naar jouw 'feedback' ga luisteren als je het met grof tal en botheid doet? Je gaat er van uit dat onze communicatie slecht is, terwijl je geen flauw idee hebt hoe wij überhaupt alles met elkaar communiceren. Ik gaf al aan dat het in bot- en grofheid gepakte kritiek voorkomt uit irritatie, omdat wij, de Community, [laatst](http://www.pu.nl/community/discussions/discussion/ik-kon-het-contact-met-de-mods-topic-zo-snel-niet-vinden/) onze feedback en kritiek op het moderatorbeleid uitgebreid hebben voorgelegd, maar dat er niet zoveel mee gedaan is - althans dat idee geeft Enzevil mij met [deze](http://i.imgur.com/i9eWhzK.png?1) comment, en elke moderator draagt nu eenmaal de verantwoordelijkheid voor het hele team, niet? > Omdat ik mee instemde dat sommige een tweede kans verdienen en niet iedereen perfect is. Hey, klinkt dat niet bekend? Wil je hiermee insinueren dat ik je nu moet bedanken? Want het was, zover ik mij ervan bewust ben, dankzij Nino dat ik weer terug mocht komen - die mijn 'goede' gedrag op de Twitch streams opmerkte. Als ik hierin fout sta, corrigeer me gerust. > Ik gooi niet persoonlijk met modder hoor. *''Ik denk dat jij je er verder niet hoeft te bemoeien. Alsof jij het allemaal zo goed weet hoe het werkt, jij hebt ervoor gezorgd dat je meerdere bans te pakken had, dus laat ik me niet door jou wijsmaken hoe het beter moet.''* *''Ik hoef geen complete verantwoording bij jou af te leggen en ik laat me niet wijs maken door iemand die meerdere bans te pakken heeft gekregen.''* *''We pretenderen niks knul.''* *''Ja feedback is welkom, maar geen bullshit gelul wat jij nu geeft. Wat jij nu zegt hebben we volkomen niks aan.''* Hey, klinkt dat niet bekend? > Ik vind het best om met andere te discussiëren over het moderatorschap. Als ik er geen fuck om zou geven zou ik dat niet doen. Voor iemand die pretendeert graag te discussiëren met de Community over zijn positie en beleid als moderator ben je wel ontzettend goed in deflecteren als er daadwerkelijk kritiek op tafel ligt. > Maar om nou met iemand te discussiëren die zomaar met conclusies loopt te strooien die niet eens gebaseerd zijn op feiten, die kan ik niet serieus nemen en hoef ik vervolgens ook niet meer mee te discussiëren over dat onderwerp. Het zijn geen conclusies, het zijn observaties. Verder, zie het vorige punt.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik gaf al aan dat het in bot- en grofheid gepakte kritiek voorkomt uit irritatie, omdat wij, de Community, laatst onze feedback en kritiek op het moderatorbeleid uitgebreid hebben voorgelegd, maar dat er niet zoveel mee gedaan is - althans dat idee geeft Enzevil mij met deze comment, en elke moderator draagt nu eenmaal de verantwoordelijkheid voor het hele team, niet? Ik heb hier al mijn mening meerdere keren over gegeven. Als je het nog een keer wilt zien moet je het maar terug lezen. >Wil je hiermee insinueren dat ik je nu moet bedanken? Want het was, zover ik mij ervan bewust ben, dankzij Nino dat ik weer terug mocht komen - die mijn 'goede' gedrag op de Twitch streams opmerkte. Als ik hierin fout sta, corrigeer me gerust. De eindbeslissing lag bij de moderators. >''Ik denk dat jij je er verder niet hoeft te bemoeien. Alsof jij het allemaal zo goed weet hoe het werkt, jij hebt ervoor gezorgd dat je meerdere bans te pakken had, dus laat ik me niet door jou wijsmaken hoe het beter moet.'' ''Ik hoef geen complete verantwoording bij jou af te leggen en ik laat me niet wijs maken door iemand die meerdere bans te pakken heeft gekregen.'' ''We pretenderen niks knul.'' ''Ja feedback is welkom, maar geen bullshit gelul wat jij nu geeft. Wat jij nu zegt hebben we volkomen niks aan.'' >Hey, klinkt dat niet bekend? Eerste is gebaseerd op een feit en vervolgens mijn persoonlijke mening waarom ik dat zo denk, niet persoonlijk aanvallend bedoeld. Tweede: Ik hoef ook geen verantwoording af te leggen, vervolgens geef ik wederom mijn mening met de reden waarom ik iets vind. Niet persoonlijk als aanval bedoelt. Derde: Jij vindt iemand 'knul' noemen hetzelfde als persoonlijk met modder gooien? Vierde: Dat is inderdaad mijn mening, wederom, niet bedoeld om jou persoonlijk aan te vallen. >Voor iemand die pretendeert graag te discussiëren met de Community over zijn positie en beleid als moderator ben je wel ontzettend goed in deflecteren als er daadwerkelijk kritiek op tafel ligt. Je komt weer met conclusie die niet op feiten zijn gebaseerd. Weet jij wel wat pretenderen in houdt? Ik kan jou zo niet serieus nemen. Ik vind kritiek niet erg, maar de manier waarop jij het doet neem ik simpelweg niet serieus. >Het zijn geen conclusies, het zijn observaties. Verder, zie het vorige punt. Weet jij wel goed wat het verschil is tussen die twee?

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Nee hoor. Dus de Community, waar jij een moderator voor bent, wordt niet geïnformeerd over nieuwe 'beslissingen' die de grote heren nemen, maar moet ze dan wel gewoon slikken? > Wat een ontzettend domme conclusie (naar mijn mening). > Dus dit vind jij onderbouwde feedback waar we iets mee kunnen? Het maakt niet uit of de community iets aan die zin heeft, het was persoonlijk naar jou gericht. Dus als dingen niet openbaar worden gemaakt, denk jij dat het niet bestaat/plaats vindt? Wederom een domme conclusie, vind ik. Als er gepretendeerd wordt dat er achter de schermen van alles en nog wat gebeurd om de praktijk beter te laten doen verlopen, maar dat er in de praktijk hier niets van teruggezien wordt, dan kan men concluderen dat er achter de schermen te weinig óf niets gebeurd - of dat het niet serieus genomen wordt. Het enige waar wij in deze situatie dan op moeten vertrouwen is het woord van een moderator, maar die trek ik in twijfel als er in de praktijk geen vernieuwingen te zien zijn, waarvan de moderator stelt dat deze wel achter de schermen besproken worden. Dit lijkt mij allemaal toch niet té abstract om te begrijpen? > Leuk dat je het geen probleem zal vinden, maar het gaat in ieder geval niet gebeuren. Bij deze; het gebeurt al.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dus de Community, waar jij een moderator voor bent, wordt niet geïnformeerd over nieuwe 'beslissingen' die de grote heren nemen, maar moet ze dan wel gewoon slikken? Bepaalde maatregelen die we bespreken over bepaalde users hoeft niet iedereen te weten. Als we het over algemene zaken hebben, mag de community dit best weten. >Als er gepretendeerd wordt dat er achter de schermen van alles en nog wat gebeurd om de praktijk beter te laten doen verlopen, maar dat er in de praktijk hier niets van teruggezien wordt, dan kan men concluderen dat er achter de schermen te weinig óf niets gebeurd - of dat het niet serieus genomen wordt. Dat kan men concluderen, maar betekent niet dat het klopt. Wij hebben daadwerkelijk naar feedback geluisterd en dat doen we nog steeds. Het zal wel fijn zijn als iemand duidelijk aangeeft waarom in plaats van willekeurige comments met: "klote moderators van pu", want daar kunnen we niks mee. >Het enige waar wij in deze situatie dan op moeten vertrouwen is het woord van een moderator, maar die trek ik in twijfel als er in de praktijk geen vernieuwingen te zien zijn, waarvan de moderator stelt dat deze wel achter de schermen besproken worden. Je mag mijn woord in twijfel nemen, heb ik geen problemen mee. Maar dit meen ik als serieuze vraag: waar zou jij graag vernieuwingen in zien? Als je dit mij wilt vertellen met goede onderbouwde meningen, die niet afkrakend bedoeld zijn, zijn we bereid om hier naar te luisteren. >Dit lijkt mij allemaal toch niet té abstract om te begrijpen? Nee hoor. >Bij deze; het gebeurt al. Ok.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om mij ook even tot de discussie te voegen: >Het enige waar wij in deze situatie dan op moeten vertrouwen is het woord van een moderator, maar die trek ik in twijfel als er in de praktijk geen vernieuwingen te zien zijn, waarvan de moderator stelt dat deze wel achter de schermen besproken worden. Deze opmerkingen kunnen wij weer doorschuiven naar de redactie. Ons wordt vanalles belooft en er zou achter de schermen een hoop verbeterd worden, maar daar merken we nog niks van. Waarschijnlijk kom je uiteindelijk terrecht bij het bestuur van Reshift, dus ga daar lekker klagen :).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...