Ga naar inhoud

FIFA 14 te realistisch?


Tjeerd-2

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Zal ik dan maar de eerste serieuze reactie geven tussen deze voetbal no-no's: Ik vind van wel. Het moet natuurlijk niet onspeelbaar worden maar alles wat je in het echte leven zou kunnen verwachten in het voetbal verwacht ik ook in een voetbalgame. De keuzes die EA heeft gemaakt staan me ook aan, het is alleen afwachten hoe het voelt als je het speelt. Ik ben i.i.g. benieuwd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat ze het First Touch nooit in de dribbel hadden moeten doen, dit gaat voor zeer, zeer ergerlijke situaties zorgen. En mensen die nu gaan zeggen van, "Jij bent een pussy, zo is het spelletje blablabla.." Nee, zo is het spelletje niet. De kans dat jij een profvoetballer een fout ziet maken tijdens dat hij met de bal loopt is zó nihil dat het gewoon irritant is als het wel gebeurd. Voor de rest klinkt het oké. Maar om voor deze miniscule aanpassingen FIFA 14 te halen, naah.. Ik denk dat ik wacht op de next-gen FIFA.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke let me break ik down for You. Ten eerste, alles wat BlackVelvet zegt. Ten tweede, de selling point van elke nieuwe FIFA IS juist dat het elk jaar realistischer wordt. Daarmee sloegen ze wat mij betreft door in FIFA 12, met "verschillende" scheidsrechters die allemaal anders fluiten. Echter heb ik heel vaak online gespeeld en gedacht, "is er uberhaupt wel een scheids aanwezig hier?" En dan krijg je uit het niks een penalty tegen wegens hands... HANDS???!!!! Sinds wanneer kan ik ook mijn handen besturen in FIFA?? Klote regel. Anyway, FIFA 13 heb ik nog niet gespeeld helaas, geen tijd om langs vrienden te gaan, en uit principiële overwegingen haal ik FIFA om het jaar. Waar ik me ook aan erger is de geluksfactor die elk jaar groter lijkt te worden. Tuurlijk gebeurd er in het echt ook wel eens wat, maar FIFA gaat een beetje te ver de laatste tijd. Dan creeer je kans op kans met mooi voetbal, krijgt zo een snotneus 1x de bal voorbij mijn LB of RB ( door het midden gaan lukt namelijk niet bij mij ) drukt blind op vierkantje, en het is een goal...Op dat moment weet ik ook blind het aan/uit knopje van me ps3 te vinden. Dat de A.I. wordt verbeterd kan ik alleen maar toejuichen, nu ziet het er namelijk nogal scripted uit, ze maken altijd dezelfde loopacties in een bepaalde vorm. Het zou leuk zijn als ze een keer iets geheel onverwachts doen. Ook zou het tof zijn al kun je tijdens eht spelen kiezen of je je medespeler voòr of achter je langs laat gaan, dit zou echt vet zijn. blablabla me noodles worden koud mss voeg ik er later nog wat aan toe.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De grootste irritatie punten vind ik zijn de scripted momenten en de overpowerde teams(Real Madrid, PSG en QPR). Ook vind ik dat sprintsnelheid meer van belang is dan een perfecte techniek. Laat ik beginnen bij het scripted gedeelte. Ik speel aardig wat fifa. Ongeveer 2/3 uurtjes per dag sowieso. Vaak tegen een maat van me die dan even langskomt. Waar ik me dood aan erger is dat in 90% van de gevallen degene wint met de minste schoten op doel, de keeper heeft de meeste reddingen gehad etc. Het is dus bijna altijd zo dat degene die het niet verdient om te winnen, wel wint. Dat vind ik belachelijk. Dan krijg je de clubs waarbij je echt in een voordeel bent als je met hun speelt. Real Madrid. Ronaldo is god, ongelovelijk hoe goed ze die hebben gemaakt, in tegenstelling tot Messi die echt niks kan in Fifa. PSG is ook heel sterk met snelle verdedigers, Ibrakadabra voorin met zijn sterke lichaam en Lavezzi met zijn snelheid daar omheen. Maar nu komt de meest irritante club in het hele spelletje. QPR. Sprintsnelheid is het allerbelangrijkste in Fifa, nu heeft QPR alleen maar sprintsnelheid. Spelers als Remy, Wright phillips, Townsend, Johnson, yoo suk young, Fabio, Samba zijn zo snel. Dan hebben ze ook nog de beste keeper in het hele spelletje Julio Cesar. Ik vind dat ze wat meer moeten gaan kijken naar positiespel en techniek ipv snelheid.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...