Ga naar inhoud

CdAB 78 [LXXVIII] BBQ die snel aanbrandt


Niel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Paranoïde hier? Als ik werkelijk Uhurus was, waarom zou ik mezelf dan zo niet noemen? Het eerste wat de redactie deed was tijdens Uhurus' afscheid zijn naam in Uhurus2 veranderen. De bedoeling was dat Uhurus ooit zou terug komen en terug zijn originele nick kon kiezen. Als de PU-redactie zoiets voor mij zou doen, zou ik nogal springen om Uhurus als naam te nemen. Maar ik ben hem niet, en ga dan ook niet iemand imiteren die ik niet ken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als ik werkelijk Uhurus was, waarom zou ik mezelf dan zo niet noemen? Het eerste wat de redactie deed was tijdens Uhurus' afscheid zijn naam in Uhurus2 veranderen. De bedoeling was dat Uhurus ooit zou terug komen en terug zijn originele nick kon kiezen. Als de PU-redactie zoiets voor mij zou doen, zou ik nogal springen om Uhurus als naam te nemen. Maar ik ben hem niet, en ga dan ook niet iemand imiteren die ik niet ken. je zou uhurus zn naam kiezen maar je bent hem niet vgm ben je een nogal domme belg
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als ik werkelijk Uhurus was, waarom zou ik mezelf dan zo niet noemen? Het eerste wat de redactie deed was tijdens Uhurus' afscheid zijn naam in Uhurus2 veranderen. De bedoeling was dat Uhurus ooit zou terug komen en terug zijn originele nick kon kiezen. Hé Glue, als jij daadwerkelijk een nieuwe user bent, hoe kan het dan dat jij het (nogal ingewikkelde) verhaal van Uhurus zo goed kent?

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, nieuwe users gaan altijd eerst naar het spierballen topic, dan gaan ze even rukken op die spieren en daarna in het cdab wat janken op een ander omdat die ene foto waar de nieuwste user een man met zwart haar op zijn rug was... Enneuh, ik wil geen gezeik over wie ik ben of wie niet, ik heb recht op een eerlijke kans. Nu krijg ik hier direct wat rare psychopaten achter mijn gat. Ik reageer niet meer als jullie niet normaal doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...