Ga naar inhoud

CdAB 78 [LXXVIII] BBQ die snel aanbrandt


Niel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Nee. Welkom op het wereldwijde web. Nou, nou, nou, ik moet hier toch even wat van zeggen. Op het moment dat je kinderen krijgt, zijn die belangrijker dan de hele wereld. Als iemand iets zou zeggen over de overvloed van de hoeveelheid doorgegeven chromosomen in combinatie met fontanelstompend gedrag van de ouders, kan het mij best voorstellen dat dit niet geheel in goede aard ontvangen wordt. Dan vind ik het terecht dat de desbetreffende ouder mag pleiten voor een ban, aangezien sommige mensen beschermd moeten worden tegen ongenuanceerde uitingen. Zeker als deze botsen met het beeld dat zijn/haar kind het beste en belangrijkste kind is. Over het verdere verloop van de aanvraag van de ban van deze ouder laat ik mij niet over uit.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Serieus Jort? Gebrek aan geduld of tijd? Want zeg nou zelf, wie houdt er nou niet van bewegende plaatjes, gestuurd door een goed verhaal. Wat was de eerste serie die je keek? Nou ja het is onzin, maar het idee dat als ik eenmaal aan een serie begin, ik hem ook helemaal "moet" uitkijken en daar dan veel tijd aan kwijt ben, vind ik gewoon niet fijn. En zoals Erik al verklapte; Game of Thrones.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...