Ga naar inhoud

Ik wou weten hoe sommige mensen zo onnozel kunnen zijn.


Neye0x

Aanbevolen berichten

Om iets recent aan te geven, bij Starcraft 2 : Heart of the Swarm. De momenten tussen Kerrigan en Raynor vond ik heel goed uitgewerkt. Zeker de cinematic "believe in me". Daar had zat ik toch een klein beetje emotioneel te worden. Ook genoeg van zo'n momenten in de Mass Effect trilogie, om bijvoorbeeld de dood van Mordin te gebruiken als hij zijn liedje zingt. Qua films valt het mee, bij HP7 had ik het moeilijker bij de dood van Lupos, Tops, en Fred. Zeker in het boek. Nu we toch over sterfscènes spreken : die van Boromir in LoTR : tFoTR was gewoon fantastisch. Nog even een half dozijn Uruk-Hai meenemen. Wat ik ook fantastisch vond in films is een bepaalde scène in "elle s'apellait Sarah". Waarin het jonge meisje haar broertje dood aantreft in de kast. Daar heb ik toch wel ff een traantje moeten laten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Game: Heavy Rain Einde waarbij Ethan zelfmoord pleegt. Heb er nog steeds slapeloze nachten van. Film: The Road Scene waar de man en de jongen de kelder van de kannibalen betreden.. TV-serie: Game of Thrones (2x03) Scene met Arya en Yoren. Boek: Harry Potter 4 Scene met Dobby en de andere house-elves in de keukens.
Link naar reactie
Delen op andere sites

TV series: Het einde van Prison Break. Wauw ik heb gejankt als een klein kind, geweldig! The walking dead season 3 ending. Wat een sfeer, wat een gevoel. Kippenvel momentje! Het einde van Fringe. Prachtig en ook weer een emotioneel einde. Games: Bijna alle momenten uit Max Payne 3. Niemand kan beter filosoferen als Max. Infamous 2 good ending. Prachtig einde van het verhaal van Cole! The walking dead. Het einde was hartverscheurend, maar zo geweldig gedaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...
  • 4 weken later...
  • 1 jaar later...
  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...