Ga naar inhoud

CDAB 79 [LXXIX] Hij die een ban vraagt voor een ander, krijgt zelf pure aids


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

> The Netherlands is not often used as an originally created setting for video games, other than certain Dutch games such as A2 Racer and Efteling Tycoon. > The first big non-simulation game to use the Netherlands as a setting is Hitman: Codename 47, which has a level set in Rotterdam. Dat was ook een heerlijke level in Hitman. In Hitman: Contracts ga je ook naar Rotterdam -- het is dan ook een soort remake van *Codename 47*

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het ooit eens opgezocht in een etymologisch woordenboek, en volgens mij gaat het verhaaltje zo: Augustus was de bijnaam van Octavianus. Maar hij vond zichzelf zo cool dat hij als officiële naam Caesar Augustus aanhield, want het betekent iets als 'gezegend'. De machoman besloot een tijdje later dat de maand waarin hij zijn dikste overwinningen behaalde voortaan maar augustus genoemd moest worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah nu komt dus de apen uit de mouw Jij bent zo'n smeerpijp van jeugd zorg die onschuldige kinderen bij hun families weghaalt op subsidie van die corrupte overheid. een select groepje rukkers zoals jij en liquid_sokpop willen mij hier weghebben omdat ik mij niet houd aan de belachelijk neo liberalistsche normen van de massa. die ziekte doe ik niet aan mee lutser. ik ben zeer goed opgevoed en zal dus zeker niets aan nemen van zo'n kansloze ouwehoer als jou. altijd wijzen zij met de beschuldigende vingers naar rusland terwijl zijzelf wereldwijd misdaden tegen het mensheid plegen bij de pu. wacht maar tot mr. putin het op zijn heupen krijgt, het instorten van de moderatoren van pu.nl zal prachtig zijn. maar blijf vooral in je verzonnen fabels (die helemaal niet waar zijn) geloven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Ik heb goudvissen. Eerder zijn er al een paar gestorven. Voel jullie vrij om daar grappen over te maken. Het zijn immers geen katten of honden waar emoties aan af te lezen zijn en je dus een echte emotionele band met ze kan ontwikkelen. *''We weep for the blood of a bird, but not for the blood of a fish. Blessed are those with a voice.''* ~ Ghost in the Shell 2.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...