Ga naar inhoud

CdAB 81 [LXXXI] Ze noemen mij een hond omdat ik fok met elke teef


Maikush

Aanbevolen berichten

  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Een junk ben je pas als heel je leven draait om het scoren van dope. Ja en er zijn er genoeg waar het leven ook allemaal om wiet draait en het scoren van wiet. Men die op 6 uur 's ochtend al voor de shop staan om zo hun dosis weer te krijgen. Voorbeeldje, mijn broer is zo verknocht aan die meuk dat hij mijn ouders, plus mij een aantal keren de portemonnee heeft leeg geroofd. Als hij om geld vraagt blijft die knakker als een klein kut kind door zeiken totdat hij krijgt, zelfs bij zijn beste maten. Kerel jacht zijn loon er binnen 2 weken uit, is een aantal keren uit huizen getrapt omdat hij niets kon betalen, plus hij gaf natuurlijk de schuld aan de huisbazen. Zelf hygiëne kent hij niet, laat staan dat ooit uit zichzelf iets opruimt. Daarbij wordt die kerel met elk jaar meer en meer paranoïde en agressiever door het blowen. Je moet die kerel eens zijn als hij een dag niet heeft geblowt, kun je je lol op. Zal mijn geen ruk uitmaken als het minder schadelijk is, het is blijft een verdovingsmiddel dat ook slavend is zoals elk ander. En nee, aan andere meuk doet hij niet. Maar aanbidt het alsof het een redmiddel is, het feit dat zo accepteert is maakt het echt geen steek anders. Goed ik blowde vroeger er ook wat flink doorheen en terug kijkend op die jaren was ik lamme stinkende zak die niets toevoegde. Die hele wietcult van nu is een gezwel. >Kan niet wachten om straks weer thuis te zijn. Als dat niet als een typische junk klinkt weet ik het ook niet meer. Ik mag Marcos dus neem het niet te persoonlijk poeps.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is verschil tussen mentale en lichamelijke verslavingen en door wiet/hash kan je niet lichamelijk verslaafd worden. Als je hash/wiet gebruikt om aan de harde realiteit te kunnen ontsnappen en er niet vanaf kan komen moet je gewoon in therapie. Langdurig veel blowen word je een stom persoon van.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wallie, ik smoke bijna elke dag en vind jou ervaring totaal niet aansluiten op wat ik elke dag mee maak. >Voorbeeldje, mijn broer is zo verknocht aan die meuk dat hij mijn ouders, plus mij een aantal keren de portemonnee heeft leeg geroofd.Als hij om geld vraagt blijft die knakker als een klein kut kind door zeiken totdat hij krijgt, zelfs bij zijn beste maten. Kerel jacht zijn loon er binnen 2 weken uit, is een aantal keren uit huizen getrapt omdat hij niets kon betalen, plus hij gaf natuurlijk de schuld aan de huisbazen. Dat heeft denk ik eerder met de opvoeding en/of persoonlijkheid te maken, dan met wiet of hasj. >Je moet die kerel eens zijn als hij een dag niet heeft geblowt, kun je je lol op. Zal mijn geen ruk uitmaken als het minder schadelijk is, het is blijft een verdovingsmiddel dat ook slavend is zoals elk ander. Kom op ey, waar hebben we het over. Het is en blijft een stukje natuur dat van een plant komt. Als we blowen (softdrugs) wordt dat door veel mensen als "slecht" gezien, maaaar als we met ze alle een avond flink aan het bier of andere alcohol (harddrugs) hebben gezeten is er niks aan de hand. >Als dat niet als een typische junk klinkt weet ik het ook niet meer. Okay, dus als je zegt: "ik kan niet wachten om straks een lekker koud biertje te nemen thuis", of: "Ik kan niet wachten om straks met m'n maten in de kroeg aan het bier te gaan" Ben je dan ook een junk? Sorry Wallie, maar je mag echt met betere argumenten komen vriend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dat heeft denk ik eerder met de opvoeding en/of persoonlijkheid te maken Misschien, maar verdovingsmiddelen veranderen je persoonlijkheid ook. Daarbij ben door dezelfde ouders opgevoed en ik ben natuurlijk dé perfecte zoon. Over dat bieren heb je een punt, maar hoe men wiet vaak niet mag en alcohol wel helemaal prima vindt blijft voor mij ook een raadsel.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Trouwens bier en alcohol zijn ook vaak puur natuur producten. Er is nog wel een process nodig om je biertje of whiskey zo te krijgen. Wiet is puur natuur en groeit zo aan je plant. Daar hoef je niks aan te doen alleen wat zon en water is voldoende. >Over dat bieren heb je een punt, maar hoe men wiet vaak niet mag en alcohol wel helemaal prima vindt blijft voor mij ook een raadsel. Voor mij geen raadsel. Mensen met een alcoholprobleem hebben (soms) medicatie nodig, dat levert de pharmaceutische industrie weer geld op. It's all about the money. Wiet kan bepaalde medicijnen vervangen en dat is natuurlijk het laatste wat ze willen, laten we het daarom maar illegaal houden. Sommige landen / staten (Colorado, Washington) snappen het wel, zoals Uruguay. Zorg gewoon dat het legaal is, gooi er een hoop BTW op en klaar is kees. Trouwens vervelend om te horen van je broer, sterkte swa. Hopelijk gaat het in de toekomst beter met hem en dat hij dan inziet om het te beperken met af en toe een jointje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...