Ga naar inhoud

CdAB 81 [LXXXI] Ze noemen mij een hond omdat ik fok met elke teef


Maikush

Aanbevolen berichten

>OF ER ZIJN GEWOON ALIENS MAAR DE MENSHEID IS ER NOG NIET KLAAR VOOR OM DAT TE WETEN!!! De mensen die er voor open staan zijn er klaar voor. De mensen die er niet voor open staan die zijn er niet klaar voor. Als er een disclosure zou komen zou dat een hoop veranderen voor de aarde en de mens. Een openbaring over aliens zou ook in strijd zijn met het religie / geloof. Dat is o.a. een van de redenen waarom de government veel info over aliens verbergt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 960
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Een openbaring over aliens zou ook in strijd zijn met het religie / geloof. Dat is o.a. een van de redenen waarom de government veel info over aliens verbergt. >ga mij niet vertellen dat jij in extraterrestrail intelligence gelooft als aanhanger van het joodse geloof Ja doei. Kom me niet aanzetten met die kinderachtige nepretoriek. Jij 'weet' blijkbaar wat de gevolgen zijn voor 'religie/geloof' als de 'government' met een 'disclosure' komt. Vervolgens veronderstel je dat joden buitenaards leven uitsluiten. Er blijkt inderdaad nergens uit dat je verstand hebt van het jodendom, dat klopt wel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...