Ga naar inhoud

CdAB 90 [XC] Een streampje per dag, dan raakt Ramon niet van slag


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Ik doelde op je post hieronder met een stuk of 12 keer het woord kek Dat snap ik, maar het is volgens mij de enige manier om wat van de mods te horen. Als op een normale manier vragen gesteld worden wordt het compleet genegeerd. Hoe dan ook, als ik het goed begrijp krijgen sommige mensen voor ongeschikte plaatjes een ban, terwijl anderen gespaard worden. Of zijn er een aantal laatste waarschuwingen uitgedeeld? Misschien handig dat in een kort berichtje aan te geven om speculaties en daarmee een hoop onbegrip weg te nemen en eventuele speculaties in de kiem te smoren. Tot slot rest mij de vraag: Waarom is doggy nog niet gebanned?

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen zin om mezelf te gaan vertalen, je kan engels A stray cat that has been living in our backyard for nearly two years was supposed to be castrated today, but the poor fella panicked and jumped against windows and tried to dig a hole into the door, eventually finding a hole into below the kitchen cupboards. So now we have to wait for him to calm down and get out. PS: he's 100% black https://www.youtube.com/watch?v=XVKU6XQVr_Q Theme song of the black panther living below our kitchen cupboards
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien ben ik niet de beste persoon om hierop te reageren omdat ik ook pas twee dagen rondhuppel, maar goed, als ik iets fout zeg roepen de andere mods me maar terug. Dat om de zoveel tijd mensen gebanned worden voor ongepaste plaatjes lijkt mij verder vrij logisch? De regels omtrent plaatjes zijn niet zo heel lastig: geen naakt (google is preuts), een beetje matigen met de hakenkruizen (protemaziclon is preuts) en dan is het al snel goed. Als mensen dan onverhoopt alsnog naakte kutten op het powerweb plaatsen (ik zag er een paar dagen geleden nog eentje langskomen) dan laat je de mods, volgens mij bewust, geen keus. Verder zie ik helemaal niets in het idee om waarschuwingen openbaar te maken. Uiteindelijk schieten we er niets mee op als we een weegschaalmaatschappij creëren vol met gefrustreerde tieners die gezamenlijk het randje opzoeken en speuren naar inconsistentie in het modbeleid. Je ziet het wel op het moment dat mensen gebanned worden. Inzake Doggyhair, ik heb geen idee. Ik weet niet of hij waarschuwingen heeft. Mocht hij ze hebben, dan weet ik niet hoe veel waarschuwingen hij heeft en als ik het zou weten voelde ik er niets voor om dat openbaar te maken, zie bovenstaande alinea. Dat ik Doggyhair verder een vervelende kwast vind staat buiten discussie, maar uiteindelijk toets je daar als moderator niet aan. Wat ik in ieder geval naar de toekomst toe kan zeggen is dat mocht je van welke user dan ook iets tegenkomen wat volgens jou niet op dit forum past, (wat betreft de regels volgen dan, op het bezitten van goede smaak, hersens of humor is hier nog nooit gelet) kun je dat gewoon in een PM aan ons kenbaar maken. We nemen het sowieso in overweging.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...