Ga naar inhoud

CdAB 90 [XC] Een streampje per dag, dan raakt Ramon niet van slag


Saeglopur

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Dat snap ik, maar het is volgens mij de enige manier om wat van de mods te horen. Als op een normale manier vragen gesteld worden wordt het compleet genegeerd. Wauw sorry, maar ik had dat echt gemist. Heb inmiddels een PM naar je gestuurd! Voor de rest heeft Avant hierboven prima antwoord gegeven, maar dat was toch al vrij duidelijk?

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, en wel om deze redenen: 1. Ik vind het complete onzin dat mensen tegenwoordig denken constant maar afleiding/entertainment nodig te hebben. Moet je eens opletten wat er gebeurt als je tijdens die twintig minuten wachten niet naar je telefoon o.i.d. grijp, maar gewoon wacht en niets doet. 2. Er zijn tig belangrijkere dingen die aan het OV verbeterd kunnen worden. 3. Taalfouten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Wat ik in ieder geval naar de toekomst toe kan zeggen is dat mocht je van welke user dan ook iets tegenkomen wat volgens jou niet op dit forum past, (wat betreft de regels volgen dan, op het bezitten van goede smaak, hersens of humor is hier nog nooit gelet) kun je dat gewoon in een PM aan ons kenbaar maken. We nemen het sowieso in overweging. Snitches get stitches
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...