Ga naar inhoud

CdAB 90 [XC] Een streampje per dag, dan raakt Ramon niet van slag


Saeglopur

Aanbevolen berichten

>Als je op kamers zit/gaat, heb je dan liever wel of niet huisgenoten? Ik zit tegenwoordig met twee huisgenoten (op mijn verdieping) wat best ideaal is qua verdeling rust/gezelligheid. Ook met koken heel fijn. Maar het hangt wel sterk van je huisgenoten af inderdaad. Mijn ene huisgenoot heeft nogal wat problemen met drugs/geweld/ouders/etc. en dat zorgt soms wel voor de nodige onrust.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ligt er gewoon aan wat voor persoon je bent, ik ken heel veel mensen die echt niet alleen willen wonen omdat ze denken dat de muren dan op een gegeven moment tegen hen zal spreken, maar als je er tegen kan is dat best chil. Woon zelf ook alleen op kamers en hoef alleen de wc te delen, maar liever dat delen dan bijv een keuken/douche imo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://i.imgur.com/1l1LPUC.png Ik kan er altijd wel om lachen als ik in oude topics ezio's ava zie.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon met mijn boiiii dus in feite heb ik een soort van huisgenoot. Denk dat de beste optie is om samen te wonen met goede vrienden, een of twee ofzo. Lijkt me vreselijk om in een huis met 8 vreemden te zitten. Ben wel eens in dat soort studentenhuizen geweest en het was daar zo ontzettend vies en vol met troep dat je de hele avond je plastic bekertje drank zelf moest vasthouden.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als je op kamers zit/gaat, heb je dan liever wel of niet huisgenoten? Als je tegen rotzooi en hetti kan is een studentenhuis met wat verdiepingen je ding; voordeel is dat er altijd wel iets te doen is en die huizen vaak mooi verdeeld zijn qua jongens en vrouwelijk schoon. Houd je het liever wat netter, zoek dan met twee a drie vrienden/studiegenoten een huisje of groot appartement. Nadeel is wel dat je in dat laatste geval misschien elkaar op een 'andere manier' leert kennen... Maar het kan daarentegen ook juist mega chill zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...