Ga naar inhoud

Hentai/Ecchi/Waifu/Futanari Topic


wo538

Aanbevolen berichten

  • Reacties 224
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

> Sorry dat ik het zeg, Het is je vergeven. > maar waarom had je in die zin het woord kanker niet gewoon weg kunnen laten? Het is toch niet of het zoveel toevoegt aan de ernst van het woord raar... Ik had het weg kunnen laten, maar dan zou ik niet volledig hebben geuit hoe raar ik dit topic vind, want: > Het geeft kankerveel kracht aan de sterke van zijn uitspraak. Overigens: > I rest my case. Het is en blijft een nutteloos bijvoeglijk naamwoord... Fout, want in dit geval wordt 'kanker' gebruikt als bijwoord, dus er valt geen enkele case te resten. https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/bijwoord
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat er altijd zo'n eindeloze discussie ontstaat over dit woord toont eigenlijk al aan dat het een veel grotere impact heeft als krachtterm dan bijvoorbeeld 'heel' of 'fucking'. Nu weet je ook hoe raar ik dit topic vind, en dat is heel wat raarder dan heel raar en fucking raar. Oh en maak je vooral niet druk over al die geschifte plaatjes en gifs die in dit topic te zien zijn, maar doe dat alsjeblieft wel over mijn taalgebruik. Kusjes.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom ik erover begon is niet omdat ik de impact van het woord zo groot vind, maar omdat de impact van de ziekte zelf zo groot is. Kanker is een hele aggressieve veelvoorkomende ziekte en dat iedereen en hun moeder de ziekte dan maar gebruikt omdat het toevallig 'krachtig' is is echt heel disrespectvol, zeker omdat het niet iets is waar allang niemand meer last van heeft. Ga maar eens langs bij het pmc, en zie de impact die kanker heeft. Misschien kom ik je wel tegen, zeg ik wel ff hoi
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Waarom ik erover begon is niet omdat ik de impact van het woord zo groot vind, maar omdat de impact van de ziekte zelf zo groot is. Kanker is een hele aggressieve veelvoorkomende ziekte en dat iedereen en hun moeder de ziekte dan maar gebruikt omdat het toevallig 'krachtig' is is echt heel disrespectvol, zeker omdat het niet iets is waar allang niemand meer last van heeft. Ga maar eens langs bij het pmc, en zie de impact die kanker heeft. Misschien kom ik je wel tegen, zeg ik wel ff hoi Joh? Je vertelt mij en vele anderen echt niets nieuws. Ik heb het ook meerdere malen van dichtbij mogen meemaken en weet dan ook wat voor een kankerziekte (is dit nou meta?) het is en ik zou het ook nooit iemand anders toewensen. Ik heb ook een hekel aan al die stoere ventjes die het maar voor alles en nog wat gebruiken (kankerlekkere chick, kankerlauwe muziek, kankerdronken etc), want zo verliest het echt z'n impact. Maar zo nu en dan komt er iets voorbij waarvoor het gewoon een perfecte krachtterm is. Zo ook dit topic dus. Maar waar ik nog meer een hekel aan heb zijn mensen die dan op zo'n voorspelbare manier als jij doet daarover gaan janken. Accepteer het nou maar gewoon, iemand ervan willen overtuigen om niet meer met kanker te schelden is kansloos, dat lukt je toch nooit. Kankeren is gewoon onderdeel van de Nederlandse cultuur en is toch echt iets waarvoor je maar gewoon een dikkere huid moet creëren. Als je gaat lopen huilen om alles dat maar op een beledigende of disrespectvolle manier kan worden opgevat droog je binnen de kortste keren uit. Afijn, zoals ik al aangaf is dit een eindeloze discussie en zullen we het toch nooit met elkaar eens zijn. Ik wens je dan ook alvast een prettig weekend toe.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd is het een eindeloze discussie :) Ben allang blij dat je niet zoals je zegt een stoer ventje bent dat het woord overal voor gebruikt. Je kwetst er mij verder ook niet mee. Let's agree to disagree, zand erover en jij ook een fijn weekend toegewenst. Tot in de comments ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...