Ga naar inhoud

Helpen aanvullen game-database


PenTa

Aanbevolen berichten

Ik ben vanochtend lekker druk bezig geweest op PU.nl, om op de nieuwe site aan te geven uit welke games mijn collectie bestaat. Een boel kon ik echter niet aangeven, omdat of het goede platform er niet tussen stond, of de game er in zijn geheel niet in stond. Nu snap ik dat een database maken van alle games ever een ontzettend zware en grote taak is, dus misschien kan de userbase in een discussie op de site of iets dergelijks helpen door aan te geven welke games of platforms bij games missen? Ik zou op zich zo willen beginnen, maar ik heb dat nog niet gedaan omdat ik niet weet wat de redactie daar van vindt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik kort en duidelijk op reageren. Het zou handig zijn als je deze games wil verzamelen in een discussie. Dan gaan we er zo snel mogelijk naar kijken wanneer de drukte rondom de lancering een beetje afneemt. Ik zie ook wel dat dit anders of beter zou kunnen, wees gerust, maar first things first!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren gekocht en voor mij is de game magisch. In tegenstelling tot iDecline vind ik dat de little big planet serie wel weer vernieuwd aanvoelt. Het is net of de serie gemaakt is voor de vita. De touch controls voelen niet gimmicky en goed geimplenteerd. Het is een aanrader voor elke vita owner.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo kan ik niet reageren. Thumbs up voor jou iDecline , ik had hetzelfde omdat de intro levels een beetje repetitief en herhalen aanvoelen:) Maar daarna begint de magie ( Omdat je word ingeleid om met de controls omtegaan.. dat voelt een beetje of je niet serieus word genomen. Oja wel je vita op engels zetten ( instellingen) want anders krijg je zon neppe nerderlandse stem ipv Stephen fry!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...