Ga naar inhoud

favoriete acteur


itizxrandy

Aanbevolen berichten

  • 2 jaren later...
Er zijn veel acteurs en actrices die ik goed vind, maar echt favoriet? Dan gaat het voor mij meer om de persoon zelf dan puur hun acteer prestaties. De Marx Brothers blijven dan toch favoriet. In hun films hebben ze zat gekke dingen gedaan, maar in het echte leven mogelijk nog gekkere dingen. Ze heben hard moeten knokken voor hun succes, en hadden het niet zo met mensen die zich te serieus namen. Die moesten ze dan altijd een toontje lager laten zingen. Phill Hartman heb ik ook erg veel respect voor. Erg vriendelijke man die pas later bekend werd en veel te vroeg is overleden. Hij was de stem van Troy McLure en Lionel Hutz in de simpsons, en speelde Bill McNeill in Newsradio. Hij zat ook bij Saturday Night Live. Mooiste is dat hij perfect de straight man kan zijn en zo kan wisselen naar de komiek. Felicia Day heb ik ook gruwelijk veel respect voor. In haar eigen serie The Guild speelt ze geweldig, maar daar buiten zou ik haar niet echt een fantastische actrice noemen, maar ik vind het gewoon tof dat ze als actrice met weinig werk gewoon zelf een serie heeft geschreven en dat dit uit is gegroeid naar een heel online netwerk van series en shows. Super vriendelijk ook en een echte bron van inspiratie. Neemt zichzelf ook niet al te serieus en kan best nuchter zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...