Ga naar inhoud

Ode de Forum


h0bb1t

Aanbevolen berichten

Het is dinsdag dus maak ik de winnaar bekend. Alle mensen van level 8 of hoger waren in een grote ton gestopt waar de winnaar uit werd getrokken. **De winnaar van de Darksiders steam key is SombreroSnor!** Gefeliciteerd Snorremans, je krijgt de key via een PM binnen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik copy/pasta dit stuk uit een post die ik maakte op [bruine poep](http://www.bruinepoep.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=62&p=1413#p1413). Omdat ik vind dat er wel wat meer gepraat mag worden ipv. slap gelul over welke site nu beter is of niet, maar ook omdat ik nu eenmaal een sentimentele jongen ben. Ja, ik weet dat dat zo'n beetje verboden is op een forum waar een masochisten cultuur hangt, maar ik denk dat ik wel een plaats heb verwerft waardoor ik daar wel mee kan weg komen, faggots. Zie dit als een "afscheids-" brief topiek. Hoewel ik zelf niet zo extremistisch ben wat het anti-pu-forum-beweging aan gaat ben ik het wel met Sjenk eens. De actiefste members van de hele godgloeiende site werden nooit aandacht gegeven. Jawel, er zijn momenten geweest waar men iets deed, en daar werden ze [mods] ook voor beloond met lofzang. Het forum kende echt een paar jaar lang een goede tijd [algemeen halo/sony topic/Ridder van de ronde tafel/cdab], tot ze veranderingen brachten die niemand fijn vond. Verandering die de het hele gebruiksgemak overhoop gooide. Voor die hele verandering hebben ze nooit een goede reden gegeven die het rechtvaardigde, en het forum stierf letterlijk voor een hele lange periode uit. En waarschijnlijk is er na een tijdje bij het website beheer een lampje gaan branden dat het forum opeens niet meer zo goed bezocht werd (oh de ironie) dus gooide ze alles maar compleet om. En in plaats van naar de community te luisteren die door weer en wind, jaren lang, toch gebruik bleef maken van hun site, moesten ze het veranderen in dat lelijke forum wat ze er nu van hebben gebakken. Voor de mensen van de PU vraag ik me echt af of het nu zo moeilijk was om gewoon te vragen wat de gebruikers wouden zien. Tenminste voor het forum. Ik kan me niet voorstellen dat er niet een paar bekende 'gezichten' waren die jullie niet jaar in en jaar uit voorbij hebben zien komen. Of had desnoods overlegt met de mods (die allemaal, op een na, alweer weggejaagd zijn door jullie beleid.). De website beheerders zullen nu wel erg blij zijn met de bezoekers aantallen, maar volgens mij is het nooit bij hen doorgedrongen dat het kwam omdat ze het forum eigenhandig de nek om hadden gedraaid. En als ze dit wel door hadden zijn het gewoon een stelletje klootzakken geweest om eerlijk te zijn. De forum bezoeken in 2009-2010+/- waren absurd hoog en niet te vergelijken met de afgelopen jaren, maar dat was VOOR die nutteloze update die zorgde dat het forum uit stierf. En ik weet dat het merendeel van de PU mensen ons maar irritant zal vinden, en dat ze ons vaak af zullen doen als niets betekende gebruikers. En ik kan me daar goed in vinden hoor, sommigen schreeuwen meer met de groep mee, dan dat ze beargumenteren. Maar dat neemt niet weg dat we zo unfair behandelt zijn. En of dit met opzet is of niet, het blijft gewoonweg stom. Dus vandaar [dit forum](http://www.bruinepoep.nl/forum/index.php), waar wel alle dingen hebben die we willen. Overzichtelijkheid, community feedback waar naar geluisterd word en een hoop posts op 1 dag. En het is verdorie gebouwd door EEN man die, voor dat hij begon, 0,0% verstand had van websites maken. Nu is dit misschien het design + vormgeving erg standaard, en misschien zijn alle codes en scripts op internet te vinden. Maar het werkt en het lijkt erg op het forum dat we hier ooit eens kenden. Maar goed. Nu dat van de borst is, en jullie mijn teleurstelling in de weg die deze site heeft ingeslagen allemaal begrijpen, wil ik zeggen dat het forum [pu forum] heeft gezorgd voor een hoop nieuwe contacten, waar ik nu dagelijks mee praat via msn/skype/steam en waar ik toch even relaxed mee kan praten of gamen als ik dat wil. We delen een hoop van dezelfde passies, zoals muziek, series, games, films etc. etc. maar uiteindelijk is het slap lullen toch een van de fijnste dingen die je kan doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...