Ga naar inhoud

[TK][TR][X360] 13 games te koop/te ruil voor de Xbox 360!


Joran-2

Aanbevolen berichten

naval battles sloegen nergens op. Het paste gewoonweg niet in een verhaal. Waarom zouden ze een indiaan die mogelijk nog nooit een schip gezien heeft een schip laten besturen? Overigens denk ik dat de hoofdpersoon alleen maar een indiaan is zodat ze hem een tomahawk konden geven als je ziet hoe gruwelijk slecht zijn verhaal is uitgewerkt en hij zich nogal erg inzet voor de amerikanen. Was overigens veel beter voor indianen om zich aan te sluiten bij de britten want die hielden de verdere uitbreiding juist tegen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

AC2 had wel wat mindere punten, het was wel een goeie game maar het was natuurlijk wel slecht dat ze de tempeliers nogal sterk als slecht bestempelde met mr Palpatine als eindbaas. Ook jammer hoe ze hier al meer met allerlei vage dingen bezig waren, in deel 1 was dit nog beperkt tot alleen de appel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het niet bij sommige punten niet echt met je eens zijn. De huidige sonic generatie zuigt ja. Maar Sonic Generations brengt al het Sonic gevoel gelijk weer terug, ja oke. Het had een kut verhaal. Maar van de meeste spellen die ik gespeeld heb van Sonic had Sonic Adventure Battle 2 nog het beste verhaal, en het verhaal van dat spel was nog om te janken. Mario Galaxy 1 was gewoon het zelfde concept als Mario 64. Starbits waren coins, maar nu kan je van wereld naar wereld springen. Bij **Super** Paper Mario Wii kan je het ook verwachten dat het een ander spel was. Zijn focus was net zoals bij de andere Mario platform games, maar dan met een nieuwe twist, namelijk van 2D naar 3D enzovoort.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze gast trolt 'm hard of heeft een héle fijne smaak bij wanneer een game pas goed is. Zelf vind ik AC2 10x beter dan deel 1. 1 was echt verschrikkelijk saai en had ook niet echt een verhaal. Vind het nog steeds knap van mezelf dat ik die game uitgespeeld heb in plaats van het raam uitgegooid. En Far Cry 3 snap ik al helemaal niet. Dan hou je gewoon niet van het genre en dan heb je daar dus niks te zoeken. Er was niks mis met Far Cry 3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Dead Island ben ik het eens, ik verwachtte veelste veel van de game. Ik heb niks van de framerate opgemerkt op de PS3 hoor, misschien ben je 60 frames per seconde gewend, veel games zijn voor zowel de PS3 als de Xbox 360 30 frames per seconde, als je dat vervelend vind kun je dat over veel meer games zeggen. Ik heb Brotherhood niet gespeeld, maar Revelations wel en ik vond het alsnog leuk om het te spelen, ook al had ik daarvoor AC II gespeeld, het voelde voor mij toch als een andere game aan en daar ben ik tevreden mee (dit heb ik voor lang niet alle games, maar voor deze gameserie wel). Fallout New Vegas vond ik ook tegenvallen. Wegens een fout tijdens het bestellen van de game moest ik langer op de game wachten en ik verwachtte ook steeds meer en meer van Fallout New vegas. Wat viel die game mij tegen zeg. Ik vond Fallout 3 geweldig en heb het uitgespeeld( waarbij de main quest is uitgespeeld en heel veel side-missions), maar bij fallout new vegas speelde ik ongeveer 20 uur en that's it. Ik vond Fallout 3 meer als een wereld aanvoelen waar een apocalyptische ramp was, doordat het kaal was, je had mensen verspreid liggen en niet allemaal in een mega grote stad, zoals dat in Fallout New Vegas wel het geval was. Ook was het krijgen van wapens vooral in het begin veel moeilijker en moest je met gelimiteerd aantal wapens en ammunitie overleven en verder gaan, bij New Vegas kon ik makkelijk aan wapens komen, te makkelijk. Daar zie je duidelijk dat het in de V.S afspeeld :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

@BoemerHD Klopt over Mario Galaxy, maar voor mij voelde het niet echt aan als een Mario. @Condom_broke_OHNO 30 FPS op PS3 is goed te doen. Maar soms speel je Far Cry 3 af met 15-20 FPS. Check het maar op YouTube, game is eigenlijk te zwaar voor dat ding. Op Xbox is de FPS voor FC3 wel wat beter.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...