Ga naar inhoud

[TK][TR][X360] 13 games te koop/te ruil voor de Xbox 360!


Joran-2

Aanbevolen berichten

Hallo, Hierbij bied ik 13 games te koop of te ruil aan. Deze games verkoop ik omdat ik de games heb uitgespeeld of omdat ik ze niet leuk vind. De games bevatten allemaal de handleidingen. Als er een online- of dlc-code bij zit, dan is de desbetreffende code wel al gebruikt. Dit zijn de games: Tomb Raider - 27,50 Dishonored - 18,00 Saints Row The Third - 10,00 Batman Arkham City - 15,00 Max Payne 3 - 15,00 Prototype 2 Radnet Edition - 12,50 Crysis 2 - 10,00 Fifa 12 - 10,00 Call of Duty Modern Warfare 2 - 8,50 Rage Anarchy Edition - 8,00 Homefront - 7,50 Need for Speed Undercover - 7,50 Nuclear Dawn Plutonium Edition (PC, nieuw in plastic) - 8,50 De meeste discs zijn krasvrij. Als er gebruikerssporen op zitten, dan zijn het kleine krasjes die geen invloed hebben op de game. Alle games werken perfect. Ik wil de games voor de prijs verkopen die achter de titel staat. Er kunnen nog eventuele verzendkosten bij komen. Ruilen tegen een leuke game zou ik ook geen problemen mee hebben. Games waar ik o.a. tegen zou willen ruilen zijn Bioshock Infinite, Dead Island Riptide en Defiance. De games worden apart verkocht. Maar voor 130 euro verkoop ik ze allemaal samen. Mailen kan altijd! Met vriendelijke groeten, Joran Jans
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...