Ga naar inhoud

saints row 4


littedemon

Aanbevolen berichten

Ik ben altijd al een grote fan geweest van wildernis survival games, waarin je lekker veel opties hebt om dingen te maken, bouwen, doden etc. Ik had Don't Starve al eens op steam zien staan, alleen was hij toen nog niet beschikbaar voor mac (jaja, is niet voor gamen enzo) dus liet ik het liggen. Ik hoop dat ik hem van je kan krijgen, anders zal ik hem waarschijnlijk zelf moeten kopen ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

De monsters, de kledingen en de personages zijn geweldig. Kijk deze man met snor dan?! http://cdn3.steampowered.com/v/gfx/apps/219740/ss_26b6414b4ae07cfc2e2d15bd6ff315a4678f00f3.1920x1080.jpg?t=1366089026 Voor de rest vind ik die hele style geweldig. Een grote inspiratie voor iedereen. Eigenlijk speel ik zelf nooit zo veel indie games, maar dit spel is samen met Evoland een van de games die ik gespeeld moet hebben. Het heeft volgens mij ook wel een klein beetje Minecraft in zich (correct me if I'm wrong), en van dat spel ben ik ook helemaal gek. Het verbaasd me eigenlijk wel dat ik deze game nog steeds niet in huis heb.Of op steam.
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 het is een indi game, ik ben een van de personen die indigames door en door support. 2 de grafische stijl ziet er verrukkelijk uit. als een kijkdoos. 3 het is een survival game, het is dus de bedoeling dat je beetje bij beetje meer van de wereld leert. waardoor sadistische tafrelen waar jij overreden word door een horde bizons een must is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel simpel, ik heb de beta versie van deze game bij iemand thuis gespeeld en was al snel verkocht. Met name omdat je niet in het handje gehouden word, de game kan makkelijk of moeilijk zijn, athans dat ligt geheel aan hoe jij je ding doet. Over het grafischstijltje en het hele gevoel eromheen maar te zwijgen. Daarbij speel ik al vrij veel indie-games simpel weg omdat deze games niet gemaakt worden met oog voor geld.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...