Ga naar inhoud

GTA V boxart


Exmpletree

Aanbevolen berichten

Ik ben goed in de Engelse taal, en ik vind mezelf behoorlijk fantasierijk en creatief, dus die Story functie lijkt mij wel interessant. Alleen, ik woon niet bepaald dichtbij A'dam. Verder zal ik ook niet veel tijd hebben, ik heb namelijk binnenkort examens en daarna begint mijn studie. Wat denk je hiervan?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw! Dit is geweldig. Ik moet er wel even bij zeggen dat ik helaas dit niet zal kunnen. Ik ben minderjarig (ben nu 16 jaar) en woon te ver weg om in direct contact met jullie te komen. Het is wel jammer, ik kan erg goed engels (ben van amerikaanse afkomst) maarja helaas. Zouden jullie me wel wat info kunnen geven over jullie "bedrijfje" en een beetje wat te posten hier over de game? (of anders private message) ik vind het erg leuk wat jullie doen. Ik wil dit later ook doen als beroep en heb tot nu toe meerdere malen geprobeerd om een game te maken dus vandaar. Hou me op de hoogte als jullie willen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeg PU, nu de echte boxart van GTA V al een tijdje onthuld is, kunnen jullie 'm ook wel updaten op jullie site toch? Bij elk artikel over GTA V staat nog steeds die spuuglelijke zwarte doos met het logo erop. Het lijkt mij mooier om de officiële boxart daar te plaatsen, kleine moeite toch? Thanks en groeten!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...