Ga naar inhoud

Boeken!


PenTa

Aanbevolen berichten

Zijn er op PU.nl ook nog mensen die lezen? En dan heb ik het niet over de toffe inhoud van deze site, of de quest descriptions in je favoriete RPG. Maar echte, papieren boeken. Zelf doe ik het eigenlijk veel minder dan ik zou willen, maar als ik lees dan is het bijna altijd fantasy. Een serie zoals A Song of Ice and Fire, obviously, maar ik ben ook fan van bijvoorbeeld Robin Hobb. The Hitchhikers Guide to the Galaxy is ook machtig mooi. Daarnaast af en toe ook nog wat non-fictie in de vorm van (populaire) wetenschappelijke boeken, zoals bijvoorbeeld het Vergeetboek. En jullie? Ja, de categorie is Mobile, want een beetje boek kun je overal mee naar toe nemen! :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Niet zoveel, eigenlijk sinds een jaar dat ik af en toe weer een boek pak als ik niks te doen heb. Dat zijn vaak wel boeken waarvan ik van te voren weet dat ik ze tof ga vinden. In mijn kast staan filmboeken als Jurassic Park, Fear & Loathing in Las Vegas, The Ruins, Exorcist, Fight Club, Pet Sematary en Watership Down. Ook Ico mag niet ontbreken. En voetbalboeken: Gijp, Appelleren en Ik, Zlatan is mijn favoriet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Los van Manga (Monster FTW) en geeky verzamelboeken/artboeken lees ik nog redelijk veel (of dat probeer ik althans). Zo ben ik best trots op m'n bijna volledige Tolkien verzameling en Nederlands en Engels en verder ook veel Robin Hobb, anthony horowitz, Dan Brown, en Andrzej Sapkowski (The Witcher series). Verder ook met regelmaat klassiekers als Orwell, maar daar kijk ik naar individuele boeken en niet naar een bepaalde auteur. Wat games-boeken betreft : de boeken van Mass Effect en Dragon Age staan ook op de plank. Verder ook nog een pak boeken van Warhammer (nou ja, een table-top game is ook een game).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu bezig met Ultramarines: the Second Omnibus, heb een zwak voor Warhammer 40k boeken(mijn halve boekenkast staat er vol mee) terwijl ik echt niks met de tabletop games heb. Heb ook alle Song of Ice and Fire boeken liggen maar ben nu nog maar bij boek 3. Een aanrader is Mogworld van Yahtzee Croshaw(de gast van Zero Punctuation), kijk uit naar zijn nieuwe boek Jam.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...