Ga naar inhoud

Boeken!


PenTa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben op het moment bezig met Lord of the Flies. Ik lees hem voor school, maar ook voor m'n plezier. Verder ben ik nog bezig met Death Note te lezen (heb de mangabox hier staan) en moet nodig eens beginnen aan deel 2 van The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, dat is echt briljant. Verder heb ik alle Harry Potter boeken een aantal keer uitgelezen, en heb ik hier stapels Tolkien en Star Wars boeken liggen waarin ik nog moet beginnen, plus nog een stapel muziekboeken en overige boeken (Da Vinci Code, Edgar Allan Poe, Sherlock Holmes bijv.). Ik moet nodig ook eens die ultieme boekversies halen van Sherlock Holmes en H.P. Lovecraft; heb voor Engels op school van beide wat verhalen gelezen, en moet nodig meer ervan lezen!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu bezig met de Temeraire trilogie. Een boekenreeks imn de tijd van Napoleon over een jongeman en zijn draak. Ik been met het eerste deel begonnen, maar als iemand de volgorde van de trilogie wil weten, als hij/zij de boeken ook wilt lezen: Temeraire, De jaden troon, de buskruit Oorlog.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf erg fan van Ted Dekker, heb bijna al zijn boeken gekocht. Thr3e en The Bride Collector zijn echte aanraders! Verder lees ik ook veel: Jeff Lindsay (Dexter) Nicci French Dan Brown Frank Peretti Heb hier ook nog wat Assassin's Creed boeken liggen, maar die vind ik wat matig. Echt zonde, je kan zulke mooie verhalen vertellen in dat universum.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...