Ga naar inhoud

Boeken!


PenTa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou komt ie dan. Ben net klaar met de Trilogie van Mass Effect. 20 Tal boeken van Wilbur Smith gelezen. Dat zijn voornamelijk Romans die over Afrika gaan, echt prachtige boeken. Nu het eerste boek van de 'Het lied van ijs en vuur' (jaja nederlandse serie xD) begonnen. Heb de hele reeks hier in hard cover op mijn plank staan. Elke maand uiteraard de PU. Veel boeken van Tom Clancy's. Dus 'The hunt for Red October' en Op leven en dood. Ook leuk. Nog even over de Mass Effect trilogie. Een tijdje terug stond daar een stukje van in de PU. Toen zag ik Ward met die boeken in zijn hand, daar heb ik navraag bij hem over gedaan. En ook die boeken gekocht, nou moet ik zeggen ze zijn vet, echt vet. Je krijgt zo ook achter grond info van de games. En ik moet zeggen dat het toch wat gaten opvuld. Althans, je weet waar ze het soms in de boeken over hebben en das wel leuk haah:P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees vooral voetbal gerelateerde boeken. Calcio, Kappen, De coolsingel bleef leeg en natuurlijk Gijp. Ik zit er aan te denken om Game of Thrones te gaan lezen, aangezien de serie heul heul heul vet is. (Hoe hebben ze er in name of everything zo'n slechte game van kunnen maken?!)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...