Ga naar inhoud

Bij welke game krijg jij een nostalgie gevoel?


Lucium

Aanbevolen berichten

  • Reacties 226
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Sw battlefront, sw kotor, rome total war, sw jedi knight II jedi outcasts en nog wat van die oude games

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Guild wars 2. ik heb vroeger guild wars helemaal kapot gespeeld, en op het moment dat old ascalon naar de tyfus ging door de charr ging je 2 jaar verder de tijd in en zat je op dezelfde plekken die eerst zo mooi waren maar dan helemaal verwoest en gemolt. het leuke vond ik toen ook om oude dingen weer terug te zien die je toen eerder gezien had in het mooie kleurrijke landje. en nu speel ik guild wars 2 en is het ook heel vet om terug naar ascalon te gaan maar dan dat alles van de charr is en weer rozengeur en maneschijn. dan loop je met je charr door ascalon heen 252 jaar nadat het nog heel mooi en van de humans was. om dan sommige dingen weer terug te zien en herinneringen op te halen blijft toch wel leuk :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tony Hawk's Pro Skater 3 en Crazy Taxi waren de eerste games die ik als zevenjarig pikkie in 2003 bij m'n GameCube kreeg, dus daar zitten wel wat nostalgische gevoelens. Ook bij Super Mario Sunshine schiet de nostalgiemeter omhoog. Soms krijg ik ook nog flashbacks naar de hoogtijdagen van MMORPG MapleStory, die heb ik ook behoorlijk kapotgespeeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Banjo Tooie, Banjo Kazooie, Super Mario 64, Pokemon Red/Blue/Yellow, Pokemon Gold/Silver, Pokemon Ruby/Sapphire, Kirby 64: The Crystal Shards, Kingdom Hearts, Kingdom Hearts 2, Oblivion, Mario Kart Double Dash, Super Mario Sunshine, alle Smash Bros delen, alle Dragon Ball Z games op PS2, Paper Mario 64, Paper Mario: Thousand-Year Door, Sonic Adventure DX, Sonic Adventure 2: Battle, Yoshi's Story, GTA Vice City, GTA San Andreas, Roller Coaster 1&2&3, Rayman, Lego Island, Lego Racers en waarschijnlijk nog een paar die ik ben vergeten. Dit zijn niet allemaal mijn leukste spellen die ik heb gespeeld(alhoewel er wel een paar tussen staan), maar deze geven mij wel echt zo'n nostalgisch gevoel.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...