BaronBonk Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Er is toch geen hond die gebruik maakt van Home? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dark-visje Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Ik deed het ooit in 2009 toen ik net mijn ps3 had gekocht, ik ging toen iedereen die met echt geld ingame kleren had gekocht een faggot, toen kreeg ik een waarschuwing, en toen ben ik maar gestopt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xleukx Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Het is juist heel druk iets van 500000 mensen gebruiken het Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Ik vond het in het begin wel leuk om trailers te kijken en minigames te spelen, maar het werd te saai en eentonig. Vooral toen ik een waarschuwing krijg gebanned te worden omdat ik neuk bewegingen maakte en anderen ging stalken werd het niet leuk meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sjenk Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 gaan we voor elke feature van een console of iets dergelijks topics aan maken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xleukx Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Haha lol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dark-visje Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 *een faggot noemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dark-visje Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Je kunt ook pizza bestellen met je XBOX360, daar kan ook wel een topic over gemaakt worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 25 april 2013 Delen Geplaatst: 25 april 2013 Valide punt. Dit had ook prima in het Sony topic gekund. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 5 april 2016 Delen Geplaatst: 5 april 2016 (De titel verraad het al een beetje) Voor als je vindt dat er even normaal gedaan moet worden. Zoals hoe de heilige koe denkt: >doe even normaal man...  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 7 april 2016 Delen Geplaatst: 7 april 2016 Kappe nou! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.