Ga naar inhoud

Hoelaat is ing vs PowerUnlimited?


jonaseindbalans

Aanbevolen berichten

  • Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Favo stealth games? Thief, Hitman, Splinter Cell : Chaos Theory... De AC's waren altijd net iets te weinig stealth naar mijn mening. Verder speel ik in games als The Elder Scrolls altijd eerst een thief. Oh fuck it, ik speel in zowat elke RPG wel een Thief/Rogue/Whatever. En als het shooters zijn kan je al wel raden dat mijn beste vriend een snipergeweer is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Splinter Cell Chaos Theory is nog steeds mijn favoriete stealth game, omdat de stealth gameplay hier gewoon zo goed tot zijn recht kwam en heerlijk speelde. De manier waarop de levels zijn opgezet en de hoeveelheid moves en gadgets die je tot je beschikking hebt, leidden tot eindeloze mogelijkheden. Verder zorgden de muziek en de locaties ook nog voor een heerlijk onheilspellend sfeertje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dishonored en dan natuurlijk heel de game uitspelen zonder gezien te worden en zonder iemand te vermoorden. En verder Halo CE, dat is natuurlijk geen echte stealth game. Maar ik probeer altijd hele kamers te clearen zonder gezien te worden vooral de kamers met de slapende grunts.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in mijn game collectie ziet heb ik bijna alle games op Stealth uitgespeeld( de Transformers games en Fighters tel ik ff niet mee). Mijn eerste Stealth game was Hitman: Blood Money, ik was echt gek op die game en ik heb hem (letterlijk) kapot gespeeld. Na die game wou ik alleen nog maar Stealth games spelen. En zo is mijn liefd ontstaan voor dit genre. Ben vooral gek op het genre omdat je vijanden geen idee hebben dat je er bent. Bij Dishonored( Het grootste hoogtepunt van 2012) was het echt helemaal geweldig. Een Assassin met magie, wat wil je dan nog meer. Heb alleen pech, al mijn vrienden spelen Cod en Fifa. Dus het is vaak alleen gamen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...