Ga naar inhoud

Leuke co op game?


salade32

Aanbevolen berichten

EEn teringberg aan Megadrive-games *in doos mét handleiding* a €4,- per stuk, met oa. Comix Zone, Atomic Runner, Toejam & Earl, Mega Turrican, en een paar vage gokjes die geen k*t waard bleken te zijn. (Al met al op deze aan koop NU AL een virtuele winst van €170,- .... NICE ! ) Bij een klein knulletje 15 top-GBA titels (zonder hoesje etc) gescoord voor €1,- per stuk (hij vroeg eerst €0.50 , maar heb 'm gematst omdat 't een onredelijke lage prijs was... HELL, €1,- is nog onredelijk...) ; Super Street Fighter II Revival, Pokémon fire red, Banjo Pilot, Legend of Zelda ; The minish cap, Spyro etc, etc. ...Ik was BIJZONDER gefrustreerd dat er een of andere tyfuslul een Donkey Kong II LCD met doosje voor mn neus afrekende voor €7.50 (hij had 'm apart laten leggen om ff te pinnen). En dan nog ff schijnheilig tegen die verkoper zeggen "Ben ik er tóch ingestonken, he...", terwijl het duidelijk een kenner/verzamelaar was... Wat een condescending muthaf*cker. Die dingen doen €150 tot €200,- .... RRRaaaaAAAAaaaaHHHhhhh !!! Ik had mn muil open moeten doen vóór de deal was done... ik bied €40 !!, maar ok... Verder een leuke dag.... :-s
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dit is wat ik vond: Sega megadrive Tec Planet (Plug&Play achtig) gele controller, zonder doos en handleiding Mario zuignap poppetje rood blauw Mario zuignap poppetje wit rood Mario poppetje (mens figuur) Mario Kart 2004 Yoshi figuur met afstandsbediening, kapot en mist stuurwiel Mario Kart 2004 Mario Figuur met afstandsbediening, kapot Grote Sonic pop, mist hand Diddy kong knuffel klein SD To GBA Super Card SD cartridge, zonder doos en handleiding Super Pass DS 2 cartirdge, zonder doos en handleiding Super 68 in 1 cassette, etiket beschadigd, zonder doos en handleiding Warioland 4, etiket beschadigd, zonder doos en handleiding Super Mario World, Super Mario Advance 2, etiket beschadigd, zonder doos en handleiding For Gameboy Advance USA NEW 42N1 cassette, zonder doos en handleiding Gameboy Color Advance Super 56 in 1 cassette, etiket lichte schade, zonder doos en handleiding GAME USA Color Advance No repeat 58 in 1, zonder doos en handleiding Super 41 in 1 Gameboy Color GBA Zelda The Minish Cap, zonder doos en handleiding Famicom 1992 1050 in 1 cartridge, zonder doos en handleiding V-Rally 2, Championship Edition memorycard, zonder doos en handleiding Nintendo DS Zelda, The Phantom Hourglass, geen boekje, frontje zeer lichte schade DJ Hero Renegade Edition Eminem/Jay-Z CD mapje, beschadigd, sticker boekje puntgaaf, handleiding zeer lichte schade PS2 Ultimate Spider-Man, boekje lichte schade Wii Fit, boekje puntgaaf Wii Fit Balance Board, mist batterijklepje, zonder doos en handleiding Mario Kart Wii, boekje zeer lichte schade, frontje lichte schade Gears Of War 2, boekje puntgaaf Super mario History 1985-2010, boekje zeer lichte schade Super Mario All-Stars, boekje zeer lichte schade Wii Samba De Amigo, boekje beschadigd Wii Metroid Other M, boekje lichte schade Ps3 Guitar Hero 5, boekje puntgaaf PS3 Band Hero, boekje puntgaaf PS3 Drumstel, zonder doos en handleiding PS3 Compast Racing Wheel sealed in doos, doos puntgaaf X-Box, Midway Arcade Treasures, boekje lichte schade Tales Of Vesperia, boekje lichte schade Eternal Sonata, boekje beschadigd Infinite Undiscovery, boekje lichte schade X360 The Last Reminant, boekje zeer lichte schade PC amsterdoom, boekje en achterfrontje puntgaaf 2 NES TurboCard controllers, zonder doos en handleiding Wii-U standaard, zonder doos en handleiding Nintendo 3DS Holder Charger Standaard, zonder USB kabel, zonder doos en handleiding Sonic Project MCDonalds 2006 draaitol poppetje PS1, Dead Or Alive, boekje en voorfrontje lichte schade, achterfrontje puntgaaf PS1 WF War Zone, voorfrontje en boekje zeer lichte schade, achterfrontje puntgaaf PS1 Crash Team Racing, voorfrontje en boekje lichte schade, achterfrontje puntgaaf
Link naar reactie
Delen op andere sites

CD-i Hotel Mario, boekje beschadigd, achterfrontje puntgaaf lemmings, boekje en achterfrontje beschadigd Shipwreck, boekje en achterfrontje puntgaaf Chaos Control, boekje beschadigd, achterfrontje puntgaaf Phlilips Media Interactieve Encyclopedie, boekje zeer lichte schade, achterfrontje kapot Children's musical theatre, voorfrontje zeer lichte schade, achterfrontje puntgaaf Alien Gate, boekje kapot, achterfrontje beschadigd Mad Dog McCree, boekje lichte schade, achterfrontje puntgaaf Ceasars World Of Gambling, boekje lichte schade, achterfrontje puntgaaf CD Shoot, boekje en achterfrontje kapot Tell Me Why 1, voorfrontje lichte schade, achterfrontje beschadigd Cartoon carnival, boekje beschadigd, achterfrontje puntgaaf Tell Me Why 2, frontjes beschadigd Thunder In Paradise, boekje zeer lichte schade, achterfrontje lichte schade Zombie dinos, boekje kapot, achterfrontje puntgaaf Dragons Lair, boekje zeer lichte schade, achterfrontje puntgaaf Flintstones/Jetsons Time Warp boekje lichte schade, achterfrontje ook Video Speedway, boekje en achterfrontje kapot Defender Of The Crown, boekje puntgaaf, achterfrontje ook Mad Dog II The Lost Gold, boekje zeer lichte schade, achterfrontje puntgaaf Hotel Mario, boekje zeer lichte schade, achterfrontje ook
Link naar reactie
Delen op andere sites

Viel echt zwaar tegen dit jaar, niet 1 64 spel gezien, nauwelijks ps1, totaal geen nes, snes, sega of atari gezien, 1 oude 360 waar ze 120 voor vroegen, een ps3 waar ze ook 120 voor wilden, alleen maar dezelfde bagger ps2 en ps3 games, zeer saaie cube titels en 2 oude xboxen met wat spellen die ik helaas al had. In Breda was het helemaal erg, daar heb ik echt helemaal niets gevonden, behalve dan een doos voor een maat van mij met 60 PC games voor 7,50, maar das niets voor mij. duizenden kleedjes met alleen maar troep. Wat ik wel heel bizar vond ik dat ik heel veel He-man, Thundercats, Turtles, Transformers en weet ik veel wat nog meer vond, terwijl dat spul al 30 jaar oud is, maar een 64? ho maar. Ow en zo te zien heb ik nog een Sonic figuur hier die ik vergeten was op te schrijven. Als laatste heb ik nog een stapeltje comics gekocht met wat grappige titels er tussen. Denk dat ik in totaal zo'n 150 euro kwijt was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een stapeltje films (22) waaronder Equilibrum en the Shawshank Redemption voor 3 euro en 2 enorme posters van Jimi Hendrix en Led Zeppelin, ook 3 euro in heel goeie staat. Niet echt bijzonder als ik hieronder kijk. Eerste keer dat ik trouwens koninginnedag heb meegemaakt omdat ik een paar dagen vrij heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...