Ga naar inhoud

Darksiders II is goed, maar moeilijk


jblnl180

Aanbevolen berichten

Goed stuk Dion. in 2009/2010 was dit echt de site waar ik zeker 7/8 keer per dag, zoniet nog vaker, te vinden was in diverse topics. De community bestond eigenlijk uit verschillende groepen (die regelmatig overlapten) die eigenlijk een soort community binnen haar eigen topic had gevestigd. Ik weet nog wel dat we altijd massaal het call of duty topic gingen trollen met de algemeen sony en algemeen halo topic lui. Mooie tijden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker ode aan dit kutforum en vooral nu met de kutmods (Labbers, jij niet man, jij snap bullshit tenminste). Ook ik had nooit verwacht dat ik men tegen kwam op dit forum waar ik dagelijks mee lul via de digitale snelwegen, echt wat een tijden, ik lul bijna wel dagelijks met een headsetje op met DarknessFood via Skype over bullshit en het echte leven en ook nu via Skype met de Riddergroep, ook over bullshit, muziek, films en wat dan nog niet meer en vooral die keer dat die kerels daar mij uit een kut gedachtegang hielpen, daar ga ik maar niet te diep op in, de meeste Ridders kennen het verhaal onderhand wel. Het ding is, ik ben altijd sceptisch geweest over mensen waarmee ik via het internet lulde, ben er vroeg mee op gegroeid dus ik zag het Internet altijd als een plek waar men shit kon uitvreten die niet in de maatschappij past, deed ik zelf ook maar deze site heeft dat compleet veranderd, dus bedankt PU, bedankt dat jullie mij hebben laten zien dat je de meest mooiste mensen kunt vinden via plekken die jezelf altijd maar afschreef als onzin en dom gelul, een plek waar iedereen zich kan voordoen als iets wat ze niet zijn, want zo zag ik het Internet altijd. Dit klinkt voor kutten die hier vaak kijken en 1 topic openen als levenloos in de oren, maar geloof me, ik ben een heel sociaal mens. Bedankt.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, what can I say? Ik ploeter al zo'n vijf of zes jaar rond op het PU forum en hoewel ik soms "vakanties" had van het forum, ben ik altijd teruggekomen. Sommige users zal ik nooit vergeten, zeker niet door hun opmerkingen, ideeën of omdat het simpelweg fijne gasten waren. Helaas zijn van die users nog maar een handjevol over, maar daarom waardeer ik jullie wel extra hoor! <3 Het lijkt erop dat ik ook overgestapt ben, voornamelijk omdat het op Marco's forum gezelliger is, niemand aan je kop zeikt als je het woord "kut" zegt en het forum gewoon GOED werkt. Dus bedankt voor het verleden, en succes met de toekomst want ik zal die waarschijnlijk niet meer meemaken. En Alberto's kunnen lekker in de stront zakken want wat weten jullie nou xoxo

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste h0bb1t, Bedankt voor je lange reactie, de tijd die je in het PU.nl forum hebt gestoken en je medeleven. Zoals ik vaker openbaar of in PM duidelijk heb gemaakt is het bewonderenswaardig hoe erg mensen zich verbonden voelen met deze website. Anders zou je niet zo'n lange FP maken en daarvoor de moeite doen. Er zijn echter een aantal dingen die je je moet realiseren. PU.nl draait voornamelijk om de FP op dit moment en (nog) niet om het forum als je naar prioriteiten kijkt. Het is ooit begonnen als forum en daarna kwam de FP, maar dat is waar deze website nu voornamelijk om draait. Zonder exacte cijfers te hoeven noemen wil ik je bijvoorbeeld wijzen op de hoeveelheid reacties die we op de FP hebben in vergelijking tot de 'concurrentie'. Daaraan kun je denk ik al aflezen dat de vaak gehoorde stelling dat wanneer de 'harde kern' vertrekt de bezoekcijfers zullen instorten. Ik vind het altijd wel interessant dat mensen PU.nl nog steeds zien als dat websiteje van het blad. Ik gun jullie het beste forum in de wereld en het is mooi dat je dat nu ergens anders gevonden hebt als ik je dat hier niet heb kunnen bieden. Hoe graag ik dat net als jou/jullie had gewild, maar dit praktisch (geld/tijd/capaciteit/prioriteiten/mensen die ik weer moet overtuigen) niet mogelijk is. Geniet dus daar van elkaar als je dat hier niet kon en meer naar je zint hebt. Daar ben je vrij in. Dat hou ik niet tegen, want dat zou debiel zijn. Iedereen is ook vrij om te 'verhuizen'. Jullie punt is echter duidelijk en normaal houden we niet zo van mensen die 'reclame maken' oftewel links spammen en ik heb al vriendelijk verzocht bij de eigenaar van jullie forum om hier mee op te houden. Niet omdat ik jullie enthousiasme ervoor niet begrijp of wil onderdrukken, maar omdat er op een gegeven moment ook een lijn getrokken moet worden. Er is dus begrip van mijn kant. Dat dit er soms in minder mate bij jullie is voor onze situatie lijkt me logisch. Je hebt geen totaalbeeld van de situatie en hebt een heel andere prioriteit dan het bestaansrecht van het merk Power Unlimited. Je wil gewoon een vet forum met alle mogelijkheden in de wereld en zo min mogelijk regels en gedoe. We leven helaas niet in een perfecte wereld en in die realiteit mag ik gezellig werken met jullie als klankbord. Ik zie jullie dan ook niet als last (soms wel natuurlijk ;-) ), maar als iets dat me scherp houdt. Dat is echter alleen op het punt van het forum, en dus maar een gedeelte van de website en het merk. Ik zal waarschijnlijk op minder liefde kunnen rekenen als jou reactie, maar ik schroom er niet voor om inhoudelijk te reageren. Excuseer me wel als ik na deze reactie niet elke kleine discussie aan ga. Dus geniet waar jij het naar je zin hebt en dan doe ik mijn best om het zoveel mogelijk mensen zo goed mogelijk naar hun zin te maken. Groeten, Ward
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja goed, als we dan toch bezig gaan met sentimenteel doen, dan komt ome Richard er ook nog wel even overheen: Hoewel ik het vrijwel 100% eensch ben met H0bb1t, moet ik ook erkennen dat ik het verhaal van Ward de laatste tijd steeds meer begrijp: de PU blijft 'het grootste gamersblad van de BeNeLux' en heeft daarnaast een site'je omdat dat tegenwoordig hip is om te hebben. Hoewel de gebruikersaantallen misschien niet de hoogste zijn zal ik niet gek opkijken als de bezoekersaantallen een stuk hoger liggen, gewoon omdat mensen geen zin hebben een account aan te moeten maken om shit te lezen die ze ook zonder account kunnen doorbladeren. Het punt van de vernieuwing snap ik tot op heden echter nog niet helemaal, maar dat is oude (en al lang tot gehakt gemalen) koeien uit de sloot halen. Dus ja, nieuwe site voor ons, rust/minder actief werk voor de vrijwilligers van pu.nl, iedereen blij toch? PS: Ik zal uiteraard zo af en toe nog wel iets posten op de FP/prijsvragen (hoop trouwens ook van harte dat ik die van naar de pu redactie zal winnen, maar dat terzijde) omdat de kruistocht van Messiah anders voor nietsch is geweest. :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Hoe graag ik dat net als jou/jullie had gewild, maar dit praktisch (geld/tijd/capaciteit/prioriteiten/mensen die ik weer moet overtuigen) niet mogelijk is. In ieder geval fijn dat een half jaar na dato de werkelijke reden van het verdwijnen van het forum gecommuniceerd wordt en er niet wordt gedaan alsof deze community pagina de toekomst van het internet is.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap jullie kant volledig hoor, het is alleen niet iets wat ik zou hebben gedaan als ik in jullie schoenen stond. Maar ja, zoals je al zegt, niks is perfect. Overigens zie ik ook geen rede tot discussie meer nu we een "eigen" plaatsje hebben. Verder kun je wel nog rekening houden dat ik hier af en toe nog langs zal komen, want de site zelf is visueel erg aantrekkelijk en de frontpage werkt stukken beter dan de voorgaande versies. En wat betreft de liefde Ward, jij hebt meer gedaan voor het "forum" gedeelte voor de site dan al je voorgangers. De communicatie met de moderators is beter dan voorheen en de maatregelen op mensen zoals de beruchte Joshua zijn strenger en effectiever. Dus ik denk dat je bij een aantal mensen, al zijn deze het niet altijd met je eens, toch wel iets van respect afdwingt. Zolang we maar leren van elkaars fouten en elkaar begrijpt dan komt het uiteindelijk goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen er (in bepaalde) mate nog gewoon zijn hoor <3. Ook wat nostalgie te vinden hier, ik herinner me nu inderdaad weer hoe wij, de Halo-forum posters erg veel lol hadden in het CoD topic uit de tijd waar nog niet alle CoD'ers 12-jarigen waren en er dus toendertijds betere argumenten voorbij kwamen van hun kant. Ik zal hier aardig minder actief zijn maar zal af en toe eventjes kijken nu het toch nog bij mijn meest bezochte pagina's staat. Nog aan Ward zelf: bedankt voor het relatief actief zijn op de website tegenover de users, iets wat zeker een + is vergeleken de vorige die jouw taak hadden. Maarre, je zegt dat het niet makkelijk is de mensen voor een forum te vinden was, maar misschien had je Coen (beheerder van BruinePoep) moeten vragen, hij blijkt er behoorlijk de vingers in te hebben voor iemand die het gratis doet (en volgens mij zelf nog moet betalen voor de website).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...