Ga naar inhoud

The Walking Dead retail disc onspeelbaar?


LowProfile

Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Magnum kan verwijzen naar: .357 Magnum, een revolverpatroon .44 Magnum, een revolverpatroon Magnum (band), een rockband Magnum (energiecentrale) Magnum (ijs), een ijsje van Ola Magnum (inhoudsmaat), een fles met een inhoud van 1,5 liter Magnum (Lordi), de ex-basgitarist van de band Lordi Magnum opus, het grootste of belangrijkste werk van een componist of auteur Magnum Photos, een vooraanstaand fotoagentschap Magnum, P.I., een Amerikaanse televisieserie Magnum (hop), een hopvariëteit Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze game (alle 5 de episodes op disc) gisteren gekocht, en de game 'lagged' als een malle. Iemand een oplossing? Telltale schijnt schijt aan te hebben, en geen patch uit te brengen, aangezien dit al een probleem was toen die vorig jaar in de U.S. uitkwam.... Ik dacht dat het probleem met de Europese release wel verholpen zou zijn, maar dat is dus helaas niet het geval.... Je kunt wel je aankoopsbewijs en nog wat andere shit opsturen naar Telltale, en dan krijg je codes zodat je de episodes kunt downloaden, maar dat vind ik geen goede oplossing. Ze moeten echt met een patch komen! Iemand nog meer deze game gekocht?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...