Ga naar inhoud

Mijn game en ik: wat zouden jullie me adviseren?


Strifiarmetpuntjes

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heey gasten, dudes en duderinnetjes! Ca va? Ik heb een soort van vraagpunt, of ik heb gewoon een vraag: Ik ben bezig met het maken van me eigen game. Ik ben hier en daar aan het leren om te programmeren, maar vanwege me huidige werk kan ik geen echte gameopleiding doen. Toch wil ik deze game maken, en dan zie ik mij meer als de man van het verhaal, story en lore enzo. Maar nu moet ik een technisch team hebben om me te helpen, en ik speel met het idee om te kijken of ik via Kickstarter genoeg funds kan binnenhalen, en zo een team kan inhuren. Die kunnen me dan helpen met het ontwikkelen, en ik kan me lekker bezig houden met Characters, story, lore, culture en dat soort gein. Is dit een goed idee, of gewoon compleet van het padje af? Thanks voor de hulp alvast!!! Strifiar metPuntjes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gasten en dudes is hetzelfde. Maar voor de rest, iedereen heeft dezelfde droom als jou, slechts voor een enkeling komt die ook uit. Helemaal als je alleen het verhaal en story wilt doen, ik bedoel dat wilt iedereen die niet zelf kan programeren. Dus de vraag is hoeveel mensen het je gaan gunnen om jou droom te verwezelijken. En ik denk persoonlijk dat er niemand om staat te springen. Dus een tip zou zijn, begin alvast met een storyboard en een brainstorm e.d. unieke gameplay elementen verzinnen etc. en dan pas proberen funders binnen te halen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

In dit geval is de mening van anderen belangrijker. En dan is t alsnog erg lastig en bijna onmogelijk om zoiets op te starten. Als je vrienden hebt die games kunnen maken is het nog wel mogelijk maar anders niet. En je zal toch echt een studie gamedeveloping nodig hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...