Ga naar inhoud

Mijn game en ik: wat zouden jullie me adviseren?


Strifiarmetpuntjes

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Aan je domme uitspraak te zien niet al te oud waardoor "werk" mij niet al te werkerig lijkt en het feit dat je een "boek" aan het schrijven (elke debiel kan een paar woordjes in een Word document zetten en het een boek noemen) niet echt iets om serieus te nemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop niet dat je ook in je boek het woord 'me' als bezittelijk voornaamwoord gebruikt. Ik erger me er sowieso aan dat dit tegenwoordig een gewoonte lijkt te zijn. Het is 'mijn' of 'm'n', geen 'me'. Het klinkt dom en ik heb al meteen moeite om je nog serieus te nemen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel grappig dat je eerst mensen vraagt om hun mening (of het een achterlijk idee is of niet) en ALS deze aardige mensen het dan (meerdere personen zelfde mening) vertellen, je ze doodleuk voor stront uitmaakt en je eigen idee doordramt. Waarom vraag je het dan in de eerste plaats?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie hebben beide een punt. Richard is een beetje te negatief/geroosterd als het gaat om verschillende dingen. Maar als je een boek wil schrijven moet je wel degelijke spelling en grammatica gebruiken. En je gaat inderdaad poep praten over mensen die meningen en advies geven terwijl je daar hard om vraagt en nodig hebt. Tijd voor m'n favoriete GIF http://i.imgflip.com/1bhgn.gif
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...